Innsatsleder GDE G/O FOP, Orkland politistasjon - Trøndelag politidistrikt
Trøndelag politidistrikt
Orkdalsveien 35, 7300 ORKLAND
3 dager siden
kr 327 - 351
Per time
kr 56 667 - 60 833
Per måned
kr 680 000 - 730 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Ønsker du en variert arbeidshverdag som innsatsleder?
Vi søker medarbeidere som har god helhetsforståelse og som klarer å engasjere og motivere medarbeidere.
I GDE Gauldal/Orkdal, Orkland politistasjonsdistrikt, seksjon for forebyggende og patrulje har vi ledig 1 fast stilling og 1 vikariat med varighet ut 2026 som innsatsleder. Den som ansettes vil inngå i et team bestående av 9 innsatsledere i GDE Gauldal/Orkdal. Enheten består av ca. 170 ansatte, hvorav ca. halvparten jobber operativt.
Den som ansettes vil få en sentral rolle i å lede det operative arbeidet som utføres. Innsatsleder er politiets øverste leder på taktisk nivå, samt at man i stillingen innehar en sentral funksjon i det målstyrte og forebyggende arbeidet til politiet. Den rette kandidat må ha erfaring fra ulike fagområder i politiet og inneha gode lederegenskaper.
Stillingene er stedsplassert ved Orkland politistasjon. Ved ledighet andre plasser kan innstillingen benyttes
Vi er på jobb for et trygt Norge. Som en del av politiets viktige samfunnsoppdrag, skal vi forebygge og bekjempe kriminalitet, skape trygghet og ivareta rettssikkerheten. Vi tror at mangfold bidrar til bedre oppgaveløsning, og søker derfor medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidshverdagen, vil vi gjøre vårt beste for å gi deg det du trenger.
Vi ser etter motiverte, engasjerte personer som er en pådriver i arbeidsmiljøet og som evner å lede mennesker og prosesser. Vi stiller høye krav til faglig kompetanse, motivasjon, arbeidsmoral og etisk integritet. Videre søker vi etter deg som til enhver tid opptrer profesjonelt og fungerer som en god ambassadør for politiet gjennom dine holdninger og handlinger i det daglige arbeidet. Evnen til å være trygg, nærværende, lydhør samt å bygge tillit til publikum, er avgjørende for suksess i vår organisasjon. I vår vurdering av kandidater er blant annet dette noe vi vil legge vekt på samt evnen til å bidra til et inkluderende og respektfullt arbeidsmiljø.
Dette må du ha for å være kvalifisert:
Det er også ønskelig med:
Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
Ved å søke jobb i Trøndelag politidistrikt så samtykker du i at det gjennomføres en skikkethetstest.
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her.
Gode arbeidsbetingelser (trening i arbeidstiden)
Dersom du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en, er det anledning for å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillingen, vil du bli vurdert for positiv særbehandling.
Det innebærer at minst én søker fra hver av disse gruppene blir innkalt til intervju.
Les mer om positiv særbehandling når man søker jobb i staten her.
Opplysningene du gir, brukes til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcDu søker ved å skrive et kort søknadsbrev, registrere utfyllende CV og legge ved relevante vitnemål og attester.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Om bedriften
Trøndelag politidistrikt strekker seg over 39 kommuner og har 480 000 innbyggere. Politidistriktet er inndelt i syv funksjonelle driftsenheter og tre geografiske driftsenheter.
Vi er i overkant av 1250 ansatte sammensatt av både politi, påtale og sivile som jobber sammen for samfunnsoppdraget vårt: forebygge og bekjempe kriminalitet, samt skape trygghet for befolkningen.
Politimester og hans administrasjon har hovedsetet på Politihuset i Trondheim.
Trøndelag politidistrikt jobber med mangfold og inkludering på arbeidsplassen. Vi har fokus på å jobbe kunnskapsbasert for å utvikle oss i takt med samfunnet og dets forventninger.
Arbeidshverdagen til våre dyktige ansatte består av både viktige og spennende oppdrag, der nesten ingen dager er like.
Tittel
Innsatsleder GDE G/O FOP, Orkland politistasjon - Trøndelag politidistrikt
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Ønsker du en variert arbeidshverdag som innsatsleder?
Vi søker medarbeidere som har god helhetsforståelse og som klarer å engasjere og motivere medarbeidere.
I GDE Gauldal/Orkdal, Orkland politistasjonsdistrikt, seksjon for forebyggende og patrulje har vi ledig 1 fast stilling og 1 vikariat med varighet ut 2026 som innsatsleder. Den som ansettes vil inngå i et team bestående av 9 innsatsledere i GDE Gauldal/Orkdal. Enheten består av ca. 170 ansatte, hvorav ca. halvparten jobber operativt.
Den som ansettes vil få en sentral rolle i å lede det operative arbeidet som utføres. Innsatsleder er politiets øverste leder på taktisk nivå, samt at man i stillingen innehar en sentral funksjon i det målstyrte og forebyggende arbeidet til politiet. Den rette kandidat må ha erfaring fra ulike fagområder i politiet og inneha gode lederegenskaper.
Stillingene er stedsplassert ved Orkland politistasjon. Ved ledighet andre plasser kan innstillingen benyttes
Vi er på jobb for et trygt Norge. Som en del av politiets viktige samfunnsoppdrag, skal vi forebygge og bekjempe kriminalitet, skape trygghet og ivareta rettssikkerheten. Vi tror at mangfold bidrar til bedre oppgaveløsning, og søker derfor medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidshverdagen, vil vi gjøre vårt beste for å gi deg det du trenger.
Vi ser etter motiverte, engasjerte personer som er en pådriver i arbeidsmiljøet og som evner å lede mennesker og prosesser. Vi stiller høye krav til faglig kompetanse, motivasjon, arbeidsmoral og etisk integritet. Videre søker vi etter deg som til enhver tid opptrer profesjonelt og fungerer som en god ambassadør for politiet gjennom dine holdninger og handlinger i det daglige arbeidet. Evnen til å være trygg, nærværende, lydhør samt å bygge tillit til publikum, er avgjørende for suksess i vår organisasjon. I vår vurdering av kandidater er blant annet dette noe vi vil legge vekt på samt evnen til å bidra til et inkluderende og respektfullt arbeidsmiljø.
Dette må du ha for å være kvalifisert:
Det er også ønskelig med:
Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
Ved å søke jobb i Trøndelag politidistrikt så samtykker du i at det gjennomføres en skikkethetstest.
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her.
Gode arbeidsbetingelser (trening i arbeidstiden)
Dersom du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en, er det anledning for å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillingen, vil du bli vurdert for positiv særbehandling.
Det innebærer at minst én søker fra hver av disse gruppene blir innkalt til intervju.
Les mer om positiv særbehandling når man søker jobb i staten her.
Opplysningene du gir, brukes til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcDu søker ved å skrive et kort søknadsbrev, registrere utfyllende CV og legge ved relevante vitnemål og attester.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Om bedriften
Trøndelag politidistrikt strekker seg over 39 kommuner og har 480 000 innbyggere. Politidistriktet er inndelt i syv funksjonelle driftsenheter og tre geografiske driftsenheter.
Vi er i overkant av 1250 ansatte sammensatt av både politi, påtale og sivile som jobber sammen for samfunnsoppdraget vårt: forebygge og bekjempe kriminalitet, samt skape trygghet for befolkningen.
Politimester og hans administrasjon har hovedsetet på Politihuset i Trondheim.
Trøndelag politidistrikt jobber med mangfold og inkludering på arbeidsplassen. Vi har fokus på å jobbe kunnskapsbasert for å utvikle oss i takt med samfunnet og dets forventninger.
Arbeidshverdagen til våre dyktige ansatte består av både viktige og spennende oppdrag, der nesten ingen dager er like.
kr 327 - 351
Per time
kr 56 667 - 60 833
Per måned
kr 680 000 - 730 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Innsatsleder GDE G/O FOP, Orkland politistasjon - Trøndelag politidistrikt
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Relaterte stillinger
TP
Innsatsleder GDE G/O FOP, Orkland politistasjon - Trøndelag politidistrikt
Trøndelag politidistrikt
ORKANGER
3 dager siden