Rådgjevar/seniorrådgjevar – etatsstyring og budsjett
Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet (DFD)
Akersgata 59, 0180 OSLO
3 dager siden
kr 303 - 423
Per time
kr 52 500 - 73 333
Per måned
kr 630 000 - 880 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Departementa er i endring. Oppgåveløysinga har vorte meir kompleks, og behovet for å arbeide meir heilskapleg med utfordringar som rører fleire departement, har vorte større. I avdelinga for departementa sine fellesfunksjonar arbeider vi for at departementsfellesskapet fungerer på ein god og effektiv måte. Du blir i denne stillinga ein sentral person i gjennomføringa og utviklinga av departementsfellesskapet sine fellesfunksjonar.
Seksjonen for budsjett, etatsstyring og tryggleik har ei nøkkelrolle i den strategiske og langsiktige styringa av departementa sine fellestenester og -funksjonar. Vi står framfor ei spennande tid med ny strategi for departementsfellesskapet og utvikling av fleire felles administrative tenester for departementa. Derfor ser vi etter deg som vil bidra i dette arbeidet, ved å arbeide med vidareutvikling av etatsstyring og budsjettarbeid.
Hovudoppgåvene i denne stillinga vil vere å delta i arbeidet med å
Du må ha
For stillingskoden rådgjevar er det som hovudregel krav om minimum 3 års relevant erfaring.
For stillingskoden seniorrådgjevar er det som hovudregel krav om minimum 5 års relevant erfaring.
Personlege eigenskapar
For å trivast og lukkast i denne stillinga, ser vi for oss at du har
Det vil bli lagde stor vekt på personleg egnethet.
Utdanning og erfaring skal dokumenterast med CV, vitnemål og attestar.
Løn: Stilling blir lønt som tittel frå kr 630.000-880.000 per år. Stillingstittel og lønnsplassering avheng av erfaring og kvalifikasjonar. For særleg kvalifiserte søkjarar kan noko høgare løn vurderast.
Tryggingsklarering: Tilsetjing skjer under føresetnad at søkjar blir tryggleiksklarert på nivå HEMMELEG. Les meir om tryggingsklarering på nettsidene til Nasjonalt tryggingsorgan.
Mangfold er ein styrke og gjer at vi kan løysa oppgåvene våre endå betre. Derfor ønskjer vi oss medarbeidarar med ulike kompetansar, fagkombinasjonar, livserfaringar og perspektiv. Har du funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn, oppmodar vi deg som søkjar til å kryssa av i jobbsøkjarportalen. Er det kvalifiserte søkjarar, kallar vi inn minst éin i kvar gruppe til intervju, og får du jobben, legg vi til rette for deg om du treng det. Avkryssingane i jobbsøkjarportalen blir ikkje brukt til noko anna enn anonymisert statistikk som statlege verksemder rapporterer i årsrapportane sine.
Vi er opptekne av kva du kan, erfaringane dine og kompetansen du har, og vil derfor stille deg nokre faglege spørsmål, framfor å be deg skrive ein søknadstekst. Når du trykker på "Søk stillinga", kjem du til rekrutteringsportalen og må logge inn.
I portalen er det viktig at du:
DFD nyttar bakgrunnssjekk frå Semac i nokre av rekrutteringsprosessane våre. Bakgrunnssjekk blir utført etter samtykke, og inneber bla at vi verifiserer CV og annan søknadsdokumentasjon i samband med tilsetjinga.
Vi gjer merksam på at opplysninga om at du er søkjar kan bli offentleggjort sjølv om du har bede om ikkje å bli ført opp på søkjarlista, jf. offentleglova § 25. Du vil bli informert før offentleggjeringa og få moglegheit til å trekkja søknaden.
Kontaktperson: For nærare opplysningar om stillinga kontakt avdelingsdirektør Per Eigil Schwab på tlf. 90 78 15 47 eller e-post per-eigil.schwab@dfd.dep.no. For spørsmål om rekrutteringsprosessen, kan du ta kontakt med rådgjevar i DSS Tale Fredriksen på tlf. 90 84 37 73 eller e-post tale.fredriksen@dss.dep.no.
Om bedriften
Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet (DFD) har om lag 170 tilsette og er sekretariat for digitaliserings- og forvaltningsministeren. Departementet har ansvar for IT- og forvaltningspolitikk, elektronisk kommunikasjon, statleg arbeidsgivarpolitikk, statleg bygg- og eigedomsforvaltning, det administrative ansvaret for statsforvaltarane og arbeid med berekraftsmål.
Avdeling for departementas fellesfunsksjoner (ADF) skal bidra til at departementsfellesskapet fungerer på ein god måte, mellom anna ved at departementa har formålstenlege lokale, godt tilrettelagt teknisk infrastruktur, og sikre og effektive administrative og digitale fellestenester med rett kvalitet. Avdelinga har også ansvaret for førebyggjande objekt- og infrastrukturtryggleik for departementsbygningane (utanom SMK og FD sine lokale) og Regjeringas representasjonsanlegg. Avdelinga leier arbeidet med strategien for departementsfellesskapen. Avdelingen har ansvaret for etableringa av Nytt Regjeringskvartal og Program Felles IKT. Avdelinga etatsstyrar Tryggings- og serviceorganisasjonen til departementa (DSS) og Departementenes digitaliseringsorganisasjon (DIO).
Tittel
ADF BES - etatsstyring og budsjett rådgiver/seniorrådgiver
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Departementa er i endring. Oppgåveløysinga har vorte meir kompleks, og behovet for å arbeide meir heilskapleg med utfordringar som rører fleire departement, har vorte større. I avdelinga for departementa sine fellesfunksjonar arbeider vi for at departementsfellesskapet fungerer på ein god og effektiv måte. Du blir i denne stillinga ein sentral person i gjennomføringa og utviklinga av departementsfellesskapet sine fellesfunksjonar.
Seksjonen for budsjett, etatsstyring og tryggleik har ei nøkkelrolle i den strategiske og langsiktige styringa av departementa sine fellestenester og -funksjonar. Vi står framfor ei spennande tid med ny strategi for departementsfellesskapet og utvikling av fleire felles administrative tenester for departementa. Derfor ser vi etter deg som vil bidra i dette arbeidet, ved å arbeide med vidareutvikling av etatsstyring og budsjettarbeid.
Hovudoppgåvene i denne stillinga vil vere å delta i arbeidet med å
Du må ha
For stillingskoden rådgjevar er det som hovudregel krav om minimum 3 års relevant erfaring.
For stillingskoden seniorrådgjevar er det som hovudregel krav om minimum 5 års relevant erfaring.
Personlege eigenskapar
For å trivast og lukkast i denne stillinga, ser vi for oss at du har
Det vil bli lagde stor vekt på personleg egnethet.
Utdanning og erfaring skal dokumenterast med CV, vitnemål og attestar.
Løn: Stilling blir lønt som tittel frå kr 630.000-880.000 per år. Stillingstittel og lønnsplassering avheng av erfaring og kvalifikasjonar. For særleg kvalifiserte søkjarar kan noko høgare løn vurderast.
Tryggingsklarering: Tilsetjing skjer under føresetnad at søkjar blir tryggleiksklarert på nivå HEMMELEG. Les meir om tryggingsklarering på nettsidene til Nasjonalt tryggingsorgan.
Mangfold er ein styrke og gjer at vi kan løysa oppgåvene våre endå betre. Derfor ønskjer vi oss medarbeidarar med ulike kompetansar, fagkombinasjonar, livserfaringar og perspektiv. Har du funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn, oppmodar vi deg som søkjar til å kryssa av i jobbsøkjarportalen. Er det kvalifiserte søkjarar, kallar vi inn minst éin i kvar gruppe til intervju, og får du jobben, legg vi til rette for deg om du treng det. Avkryssingane i jobbsøkjarportalen blir ikkje brukt til noko anna enn anonymisert statistikk som statlege verksemder rapporterer i årsrapportane sine.
Vi er opptekne av kva du kan, erfaringane dine og kompetansen du har, og vil derfor stille deg nokre faglege spørsmål, framfor å be deg skrive ein søknadstekst. Når du trykker på "Søk stillinga", kjem du til rekrutteringsportalen og må logge inn.
I portalen er det viktig at du:
DFD nyttar bakgrunnssjekk frå Semac i nokre av rekrutteringsprosessane våre. Bakgrunnssjekk blir utført etter samtykke, og inneber bla at vi verifiserer CV og annan søknadsdokumentasjon i samband med tilsetjinga.
Vi gjer merksam på at opplysninga om at du er søkjar kan bli offentleggjort sjølv om du har bede om ikkje å bli ført opp på søkjarlista, jf. offentleglova § 25. Du vil bli informert før offentleggjeringa og få moglegheit til å trekkja søknaden.
Kontaktperson: For nærare opplysningar om stillinga kontakt avdelingsdirektør Per Eigil Schwab på tlf. 90 78 15 47 eller e-post per-eigil.schwab@dfd.dep.no. For spørsmål om rekrutteringsprosessen, kan du ta kontakt med rådgjevar i DSS Tale Fredriksen på tlf. 90 84 37 73 eller e-post tale.fredriksen@dss.dep.no.
Om bedriften
Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet (DFD) har om lag 170 tilsette og er sekretariat for digitaliserings- og forvaltningsministeren. Departementet har ansvar for IT- og forvaltningspolitikk, elektronisk kommunikasjon, statleg arbeidsgivarpolitikk, statleg bygg- og eigedomsforvaltning, det administrative ansvaret for statsforvaltarane og arbeid med berekraftsmål.
Avdeling for departementas fellesfunsksjoner (ADF) skal bidra til at departementsfellesskapet fungerer på ein god måte, mellom anna ved at departementa har formålstenlege lokale, godt tilrettelagt teknisk infrastruktur, og sikre og effektive administrative og digitale fellestenester med rett kvalitet. Avdelinga har også ansvaret for førebyggjande objekt- og infrastrukturtryggleik for departementsbygningane (utanom SMK og FD sine lokale) og Regjeringas representasjonsanlegg. Avdelinga leier arbeidet med strategien for departementsfellesskapen. Avdelingen har ansvaret for etableringa av Nytt Regjeringskvartal og Program Felles IKT. Avdelinga etatsstyrar Tryggings- og serviceorganisasjonen til departementa (DSS) og Departementenes digitaliseringsorganisasjon (DIO).
kr 303 - 423
Per time
kr 52 500 - 73 333
Per måned
kr 630 000 - 880 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
ADF BES - etatsstyring og budsjett rådgiver/seniorrådgiver
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Relaterte stillinger
Rådgjevar/seniorrådgjevar – etatsstyring og budsjett
Digitaliserings- og forvaltningsdepartementet (DFD)
OSLO
3 dager siden