BA
Administrasjonsmedarbeider ved Legevakten i Arendal/ Klinkenberg legesenter
bolig, Arendal kommune
ARENDAL
To måneder siden
Administrasjonsmedarbeider ved Legevakten i Arendal/ Klinkenberg legesenter
bolig, Arendal kommune
Klinkenberg 2, 4838 ARENDAL
To måneder siden
Om stillingen
Har du lyst til å bli en del av teamet vårt på Legevakten og Klinkenberg legesenter? Vi trenger en dyktig kontormedarbeider, merkantil, sekretær, administrasjonsmedarbeider- kjært barn har mange navn!
Vi tilbyr godt arbeidsmiljø, flotte lokaler, gode kollegaer, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver. Synes du dette høres spennende ut?
SØK da vel! Og ta kontakt for en uforpliktende samtale dersom du vil vite mer.
Arbeidsoppgaver
- Håndtere dokumentasjon ved å redigere, lage, arkivere dokumenter for avdelingen. Bruke ulike it-systemer er også nødvendig.
- Sørge for at administrative prosedyrer blir opprettholdt, og gjennomført i rett tid. Bidra til utvikling av nåværende administrative prosedyrer.
- Håndtere telefonsamtaler med ulike instanser og pasienter/pårørende, skrive brev og distribuere post til ulike avdelinger.
- Bistå med å planlegge møter, kurs/organisatoriske og praktisk håndtering etter behov for leder.
- Ansvar for regnskapsrelaterte oppgaver. Eks. registrere salg- og kjøpsfakturaer, lage regnskapsrapporter og sikre nøyaktighet samt effektive og innovative løsninger for enkel håndtering.
- Sørge for gode forløp for nyansatte leger og sykepleiere. Bistå i registrering og oppfølging i HR, lage arbeidsavtaler og følge opp ansiennitet. Holde avtaler oppdatert, og sørge for god onboarding av nyansatte i tett samarbeid med leder og overlege.
- Arbeidsoppgaver vil gjelde både på Legevakten i Arendal og Klinkenberg legesenter etter der behovet er.
Kvalifikasjoner
- Fagbrev innen kontorfag. Relevant erfaring kan i enkelte tilfeller kompensere for utdanningskrav.
- TEKNISKE: Du må være innovativ, fremtidsrettet og ha evne til å se enkle løsninger. Kunne håndtere ulike programmer og rapporter. Være kjent med ulike programvarer som regneark, regnskapssystemer, og ha tekniske ferdigheter som hjelper deg å fullføre oppgavene dine effektivt.
- KOMMUNIKASJON: Du trenger solide kommunikasjonsevner. God skriftlig og muntlig kommunikasjon er viktig. Arbeidsgiver må kunne stole på deg som legevaktens stemme når korrespondanse håndteres internt og med andre instanser og pasienter/ pårørende. Det å være profesjonell er viktig, ha en vennlig og positiv holdning når du samhandler med andre.
- Språkkrav er viktig for å sikre at du uttrykker deg klart, tydelig og forståelig i kontakt med utsatte grupper. For eksempel pasienter med dårlig hørsel eller kognitiv svikt. Vi trenger at du kan uttrykke deg tydelig, og gjør deg godt forstått. Kommunikasjon som ivaretar pasientsikkerheten legges det vekt på. Ansatte må tilfredsstille språkkrav tilsvarende B1 muntlig og B2 skriftlig.
- ORGANISATORISKE FERDIGHETER: Du må holde tritt med tidsfrister, og sikre for god organisering av kontorarbeidet.
- TIDSSTYRING: De fleste er avhengige av din kompetanse på det ene eller andre området. Tiden din vil alltid være stram. Din evne til tidsstyring og prioritering er viktig. Det bidrar til økt effektivitet, produktivitet og ytelse, og gjør at du blir en bedre ressurs for teamet ditt.
- Tidligere erfaring fra lignende oppgaver som nevnt over, er en forutsetning.
Personlige egenskaper
- Evne til prioritering, gjennomføring og resultatoppnåelse
- Trygg, lærevillig og løsningsorientert
- Gode IKT/ IT kunnskap
- Innovativ og nytenkende
- Omstiller seg raskt etter avdelingens behov
- Pålitelig og nøyaktig
- Evne til å arbeide selvstendig, hurtig og med god kvalitet
- Evne til samarbeid og kompetansedeling i team
- Ha en god serviceholdning
- Personlig egnethet blir spesielt vektlagt
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø
- Mulighet til tett samarbeid med flere andre yrkesgrupper
- Godt arbeidsmiljø og gode kollegaer
- Tiltredelse 1.juli 2025, eller etter avtale
Kontaktinformasjon
Maria Syvertsen, Virksomhetsleder helse, +47 48007307Arbeidssted
Klinkenberg 24838 Arendal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Arendal kommuneReferansenr.: 4962416720
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 21.05.2025
Om bedriften
Vil du bli vår nye kollega?
Arendal kommune vil være en attraktiv arbeidsgiver og en handlekraftig organisasjon. Vi er en viktig aktør i utviklingen av byen og kommunen. Vi løser viktige oppgaver for lokalsamfunnet og samfunnet vi lever i. Se filmen om vår arbeidsgiverstrategi.
Arendal kommune feiret 300 år i 2023 og har 3200 ansatte. Vi er vertskommune for Norges største demokratifestival Arendalsuka, vi arrangerer Norges eneste innovasjonskonferanse for offentlig sektor og vi jobber aktivt med FNs bærekraftsmål.
Vi ser mangfold som en styrke. Vi vil ha medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Arbeidet skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile Arendals befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Arendal kommune er sertifisert som likestilt arbeidsgiver.
Vi jobber for heltidskultur og ansetter fortrinnsvis i hele stillinger.
I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.
For stillinger som arbeider med barn og for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven må det foreligge tilfredsstillende politiattest.
Tittel
Administrasjonsmedarbeider ved Legevakten i Arendal
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Sjekk lønna di!
Om stillingen
Har du lyst til å bli en del av teamet vårt på Legevakten og Klinkenberg legesenter? Vi trenger en dyktig kontormedarbeider, merkantil, sekretær, administrasjonsmedarbeider- kjært barn har mange navn!
Vi tilbyr godt arbeidsmiljø, flotte lokaler, gode kollegaer, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver. Synes du dette høres spennende ut?
SØK da vel! Og ta kontakt for en uforpliktende samtale dersom du vil vite mer.
Arbeidsoppgaver
- Håndtere dokumentasjon ved å redigere, lage, arkivere dokumenter for avdelingen. Bruke ulike it-systemer er også nødvendig.
- Sørge for at administrative prosedyrer blir opprettholdt, og gjennomført i rett tid. Bidra til utvikling av nåværende administrative prosedyrer.
- Håndtere telefonsamtaler med ulike instanser og pasienter/pårørende, skrive brev og distribuere post til ulike avdelinger.
- Bistå med å planlegge møter, kurs/organisatoriske og praktisk håndtering etter behov for leder.
- Ansvar for regnskapsrelaterte oppgaver. Eks. registrere salg- og kjøpsfakturaer, lage regnskapsrapporter og sikre nøyaktighet samt effektive og innovative løsninger for enkel håndtering.
- Sørge for gode forløp for nyansatte leger og sykepleiere. Bistå i registrering og oppfølging i HR, lage arbeidsavtaler og følge opp ansiennitet. Holde avtaler oppdatert, og sørge for god onboarding av nyansatte i tett samarbeid med leder og overlege.
- Arbeidsoppgaver vil gjelde både på Legevakten i Arendal og Klinkenberg legesenter etter der behovet er.
Kvalifikasjoner
- Fagbrev innen kontorfag. Relevant erfaring kan i enkelte tilfeller kompensere for utdanningskrav.
- TEKNISKE: Du må være innovativ, fremtidsrettet og ha evne til å se enkle løsninger. Kunne håndtere ulike programmer og rapporter. Være kjent med ulike programvarer som regneark, regnskapssystemer, og ha tekniske ferdigheter som hjelper deg å fullføre oppgavene dine effektivt.
- KOMMUNIKASJON: Du trenger solide kommunikasjonsevner. God skriftlig og muntlig kommunikasjon er viktig. Arbeidsgiver må kunne stole på deg som legevaktens stemme når korrespondanse håndteres internt og med andre instanser og pasienter/ pårørende. Det å være profesjonell er viktig, ha en vennlig og positiv holdning når du samhandler med andre.
- Språkkrav er viktig for å sikre at du uttrykker deg klart, tydelig og forståelig i kontakt med utsatte grupper. For eksempel pasienter med dårlig hørsel eller kognitiv svikt. Vi trenger at du kan uttrykke deg tydelig, og gjør deg godt forstått. Kommunikasjon som ivaretar pasientsikkerheten legges det vekt på. Ansatte må tilfredsstille språkkrav tilsvarende B1 muntlig og B2 skriftlig.
- ORGANISATORISKE FERDIGHETER: Du må holde tritt med tidsfrister, og sikre for god organisering av kontorarbeidet.
- TIDSSTYRING: De fleste er avhengige av din kompetanse på det ene eller andre området. Tiden din vil alltid være stram. Din evne til tidsstyring og prioritering er viktig. Det bidrar til økt effektivitet, produktivitet og ytelse, og gjør at du blir en bedre ressurs for teamet ditt.
- Tidligere erfaring fra lignende oppgaver som nevnt over, er en forutsetning.
Personlige egenskaper
- Evne til prioritering, gjennomføring og resultatoppnåelse
- Trygg, lærevillig og løsningsorientert
- Gode IKT/ IT kunnskap
- Innovativ og nytenkende
- Omstiller seg raskt etter avdelingens behov
- Pålitelig og nøyaktig
- Evne til å arbeide selvstendig, hurtig og med god kvalitet
- Evne til samarbeid og kompetansedeling i team
- Ha en god serviceholdning
- Personlig egnethet blir spesielt vektlagt
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø
- Mulighet til tett samarbeid med flere andre yrkesgrupper
- Godt arbeidsmiljø og gode kollegaer
- Tiltredelse 1.juli 2025, eller etter avtale
Kontaktinformasjon
Maria Syvertsen, Virksomhetsleder helse, +47 48007307Arbeidssted
Klinkenberg 24838 Arendal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Arendal kommuneReferansenr.: 4962416720
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 21.05.2025
Om bedriften
Vil du bli vår nye kollega?
Arendal kommune vil være en attraktiv arbeidsgiver og en handlekraftig organisasjon. Vi er en viktig aktør i utviklingen av byen og kommunen. Vi løser viktige oppgaver for lokalsamfunnet og samfunnet vi lever i. Se filmen om vår arbeidsgiverstrategi.
Arendal kommune feiret 300 år i 2023 og har 3200 ansatte. Vi er vertskommune for Norges største demokratifestival Arendalsuka, vi arrangerer Norges eneste innovasjonskonferanse for offentlig sektor og vi jobber aktivt med FNs bærekraftsmål.
Vi ser mangfold som en styrke. Vi vil ha medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Arbeidet skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile Arendals befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Arendal kommune er sertifisert som likestilt arbeidsgiver.
Vi jobber for heltidskultur og ansetter fortrinnsvis i hele stillinger.
I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.
For stillinger som arbeider med barn og for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven må det foreligge tilfredsstillende politiattest.
Relaterte stillinger