Kundeveileder
Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten, Avdeling innovasjon og samfunnskontakt, Tjenesteutvikling,
Kapellveien 118, 0493 OSLO
To uker siden
kr 235 - 284
Per time
kr 40 713 - 49 175
Per måned
kr 488 550 - 590 100
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Motiveres du av å jobbe for miljøet og hjelpe andre ?
Nå har du mulighet til å bli med på laget som jobber for at jordas ressurser brukes så lenge som mulig. En sosial, viktig og meningsfull jobb. Som kundeveileder på en gjenvinningsstasjon er du vårt ansikt utad. Den viktigste jobben du gjør, er å hjelpe de besøkende så avfallet blir sortert riktig og ressursene kan brukes på nytt.
Vi har nå to ledige stillinger på Ryen gjenvinningsstasjon. De som ansettes skal også kunne bistå ved andre stasjoner ved behov, spesielt ved Grefsen gjenvinningsstasjon.
Ryen gjenvinningsstasjon er et moderne, nullutslipps- og energinøytralt anlegg, som ligger rett ved Ryen T-banestasjon. Teamet består av ti kundeveiledere fordelt på to skift. Vi tar imot over 80 000 besøkende hvert år, som leverer alt mulig avfall. På gode dager i sommerhalvåret er det opptil 800–900 besøkende både på Ryen og Grefsen.
Aller helst ønsker vi at avfallsmengdene i Oslo reduseres og at ting heller blir brukt om igjen. Når kunder leverer gjenstander vi mener er for fine til å kastes, oppfordrer vi dem til å levere disse til ombruk, slik at våre samarbeidspartnere eller andre kunder kan få glede av dem.
Å være kundeveileder hos oss betyr i stor grad å snakke med alle typer mennesker. Noen av dem er ofte hos oss og vet hvor de skal, mens andre er der for første gang. Da må du vite hva du skal si, høflig og bestemt på samme tid. Du skal få god opplæring i alt du trenger å vite om avfall og gjenvinning.
Arbeidsplassene er utendørs. Arbeidsdagen er variert og fysisk krevende med ståing og gåing på hardt underlag. Du blir del av et godt og livlig miljø med godt humør, stor takhøyde og omsorg for hverandre. Et arbeidslag med trykk på LAG.
Arbeidstid og arbeidssted
For å sikre et godt vurderingsgrunnlag, ber vi deg laste opp relevante attester og vitnemål sammen med søknaden. Kun søknader via Webcruiter vil bli vurdert. Kvinner oppfordres til å søke.
Nødvendige kvalifikasjoner
Fordel for stillingen
Personlig egnethet vil vektlegges
Om bedriften
Renovasjons- og gjenvinningsetaten består av rundt 700 engasjerte medarbeidere, som sammen jobber for økt kildesortering samt sørger for innsamling, mottak, behandling og gjenvinning av avfall fra alle husholdninger i Oslo.
Vår etat er en av de viktigste bidragsyterne til Oslo kommunes arbeid med å nå målene om økt materialgjenvinning og reduserte klimautslipp. Foruten å daglig levere kundevennlige tjenester så arbeider vi kontinuerlig med store prosjekter som vil være med på å forme byen i årene som kommer. Sammen gjør vi Oslos viktigste jobb!
Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise.
Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, kjønnsidentitet, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.
Du kan lese mer om Renovasjons- og gjenvinningsetaten på Oslo kommune sine nettsider.
Tittel
Kundeveileder
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
2
Kontaktperson
Om stillingen
Motiveres du av å jobbe for miljøet og hjelpe andre ?
Nå har du mulighet til å bli med på laget som jobber for at jordas ressurser brukes så lenge som mulig. En sosial, viktig og meningsfull jobb. Som kundeveileder på en gjenvinningsstasjon er du vårt ansikt utad. Den viktigste jobben du gjør, er å hjelpe de besøkende så avfallet blir sortert riktig og ressursene kan brukes på nytt.
Vi har nå to ledige stillinger på Ryen gjenvinningsstasjon. De som ansettes skal også kunne bistå ved andre stasjoner ved behov, spesielt ved Grefsen gjenvinningsstasjon.
Ryen gjenvinningsstasjon er et moderne, nullutslipps- og energinøytralt anlegg, som ligger rett ved Ryen T-banestasjon. Teamet består av ti kundeveiledere fordelt på to skift. Vi tar imot over 80 000 besøkende hvert år, som leverer alt mulig avfall. På gode dager i sommerhalvåret er det opptil 800–900 besøkende både på Ryen og Grefsen.
Aller helst ønsker vi at avfallsmengdene i Oslo reduseres og at ting heller blir brukt om igjen. Når kunder leverer gjenstander vi mener er for fine til å kastes, oppfordrer vi dem til å levere disse til ombruk, slik at våre samarbeidspartnere eller andre kunder kan få glede av dem.
Å være kundeveileder hos oss betyr i stor grad å snakke med alle typer mennesker. Noen av dem er ofte hos oss og vet hvor de skal, mens andre er der for første gang. Da må du vite hva du skal si, høflig og bestemt på samme tid. Du skal få god opplæring i alt du trenger å vite om avfall og gjenvinning.
Arbeidsplassene er utendørs. Arbeidsdagen er variert og fysisk krevende med ståing og gåing på hardt underlag. Du blir del av et godt og livlig miljø med godt humør, stor takhøyde og omsorg for hverandre. Et arbeidslag med trykk på LAG.
Arbeidstid og arbeidssted
For å sikre et godt vurderingsgrunnlag, ber vi deg laste opp relevante attester og vitnemål sammen med søknaden. Kun søknader via Webcruiter vil bli vurdert. Kvinner oppfordres til å søke.
Nødvendige kvalifikasjoner
Fordel for stillingen
Personlig egnethet vil vektlegges
Om bedriften
Renovasjons- og gjenvinningsetaten består av rundt 700 engasjerte medarbeidere, som sammen jobber for økt kildesortering samt sørger for innsamling, mottak, behandling og gjenvinning av avfall fra alle husholdninger i Oslo.
Vår etat er en av de viktigste bidragsyterne til Oslo kommunes arbeid med å nå målene om økt materialgjenvinning og reduserte klimautslipp. Foruten å daglig levere kundevennlige tjenester så arbeider vi kontinuerlig med store prosjekter som vil være med på å forme byen i årene som kommer. Sammen gjør vi Oslos viktigste jobb!
Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise.
Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, kjønnsidentitet, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.
Du kan lese mer om Renovasjons- og gjenvinningsetaten på Oslo kommune sine nettsider.
kr 235 - 284
Per time
kr 40 713 - 49 175
Per måned
kr 488 550 - 590 100
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Kundeveileder
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
2
Kontaktperson
Relaterte stillinger
Kundeveileder
Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten, Avdeling innovasjon og samfunnskontakt, Tjenesteutvikling,
OSLO
To uker siden