Administrativ støtte i seksjon for grense og utlendingskontroll
Finnmark politidistrikt
Johan Knudsens gate 2, 9901 SØR-VARANGER
4 dager siden
kr 253 - 314
Per time
kr 43 792 - 54 417
Per måned
kr 525 500 - 653 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Vi søker en dyktig og engasjert medarbeider til nyopprettet stilling som administrativ lederstøtte i seksjon for grense og utlending. Stillingen vil ha en sentral rolle i å støtte seksjonsleder og avsnittsledere med administrative oppgaver og saksbehandling. Den som ansattes vil bistå i rekrutteringsprosesser, fakturabehandling, møteplanlegging og referatskriving, samt følge opp HMS og læring knyttet til kvalitetssystemet Synergi. Stillingen byr på varierte oppgaver i en organisasjon med store omstillingskrav. Dette er en ny funksjon i seksjonen og den som ansettes vil få bidra aktivt i utviklingen av stillingens innhold.
Stillingen er organisatorisk plassert i seksjon for grense- og utlendingskontroll, i enhet for Felles utlending og sivil rettspleie (FUFSR). Kontorsted vil være Kirkenes, med noe kontortid ved Storskog grenseovergangssted.
Kort oppsummert - hos oss får du:
Vi er på jobb for et trygt Norge. Som en del av politiets viktige samfunnsoppdrag, skal vi forebygge og bekjempe kriminalitet, skape trygghet og ivareta rettssikkerheten. Vi tror at mangfold bidrar til bedre oppgaveløsning, og søker derfor medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidshverdagen, vil vi gjøre vårt beste for å gi deg det du trenger.
Er du nysgjerrig på Finnmark? Les mer her!
Vi ser frem til å se søknaden din!
Dette må du ha for å være kvalifisert:
Det er også ønskelig med:
Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
Vi ser etter deg som er
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her.
Dersom du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en, er det anledning for å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillingen, vil du bli vurdert for positiv særbehandling.
Det innebærer at minst én søker fra hver av disse gruppene blir innkalt til intervju.
Les mer om positiv særbehandling når man søker jobb i staten her.
Opplysningene du gir, brukes til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcDu søker ved å skrive et kort søknadsbrev, registrere utfyllende CV. Det må legges ved relevante vitnemål, attester og minimum 2 referanser.
Dette gjelder også for interne søkere.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Om bedriften
Finnmark politidistrikt er med sine 48 637 km2 et av Norges største politidistrikter og dekker en befolkning på ca. 80 000 fordelt på 18 kommuner. Kommunene Tana, Nesseby, Karasjok, Kautokeino og Porsanger er kjerneområdet for samisk kultur og språk. Politidistriktet er organisert i en geografisk driftsenhet med fire tjenesteenheter, fem funksjonelle driftsenheter og tre lederstøttestaber.
Distriktet ledes av politimesteren med hovedsete i Kirkenes. Finnmark politidistrikt har Norges eneste Schengengrense over land, og har ca. 500 medarbeidere.
Finnmark politidistrikt skal fremme likestilling og bekjempe diskriminering uavhengig av blant annet kjønn, alder, etnisitet, religion, funksjonsevne, seksuell orientering, kjønnsidentitet og kjønnsuttrykk.
Tittel
Administrativ lederstøtte i seksjon for grense og utlendingskontroll
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Vi søker en dyktig og engasjert medarbeider til nyopprettet stilling som administrativ lederstøtte i seksjon for grense og utlending. Stillingen vil ha en sentral rolle i å støtte seksjonsleder og avsnittsledere med administrative oppgaver og saksbehandling. Den som ansattes vil bistå i rekrutteringsprosesser, fakturabehandling, møteplanlegging og referatskriving, samt følge opp HMS og læring knyttet til kvalitetssystemet Synergi. Stillingen byr på varierte oppgaver i en organisasjon med store omstillingskrav. Dette er en ny funksjon i seksjonen og den som ansettes vil få bidra aktivt i utviklingen av stillingens innhold.
Stillingen er organisatorisk plassert i seksjon for grense- og utlendingskontroll, i enhet for Felles utlending og sivil rettspleie (FUFSR). Kontorsted vil være Kirkenes, med noe kontortid ved Storskog grenseovergangssted.
Kort oppsummert - hos oss får du:
Vi er på jobb for et trygt Norge. Som en del av politiets viktige samfunnsoppdrag, skal vi forebygge og bekjempe kriminalitet, skape trygghet og ivareta rettssikkerheten. Vi tror at mangfold bidrar til bedre oppgaveløsning, og søker derfor medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidshverdagen, vil vi gjøre vårt beste for å gi deg det du trenger.
Er du nysgjerrig på Finnmark? Les mer her!
Vi ser frem til å se søknaden din!
Dette må du ha for å være kvalifisert:
Det er også ønskelig med:
Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
Vi ser etter deg som er
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her.
Dersom du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en, er det anledning for å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillingen, vil du bli vurdert for positiv særbehandling.
Det innebærer at minst én søker fra hver av disse gruppene blir innkalt til intervju.
Les mer om positiv særbehandling når man søker jobb i staten her.
Opplysningene du gir, brukes til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcDu søker ved å skrive et kort søknadsbrev, registrere utfyllende CV. Det må legges ved relevante vitnemål, attester og minimum 2 referanser.
Dette gjelder også for interne søkere.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Om bedriften
Finnmark politidistrikt er med sine 48 637 km2 et av Norges største politidistrikter og dekker en befolkning på ca. 80 000 fordelt på 18 kommuner. Kommunene Tana, Nesseby, Karasjok, Kautokeino og Porsanger er kjerneområdet for samisk kultur og språk. Politidistriktet er organisert i en geografisk driftsenhet med fire tjenesteenheter, fem funksjonelle driftsenheter og tre lederstøttestaber.
Distriktet ledes av politimesteren med hovedsete i Kirkenes. Finnmark politidistrikt har Norges eneste Schengengrense over land, og har ca. 500 medarbeidere.
Finnmark politidistrikt skal fremme likestilling og bekjempe diskriminering uavhengig av blant annet kjønn, alder, etnisitet, religion, funksjonsevne, seksuell orientering, kjønnsidentitet og kjønnsuttrykk.
kr 253 - 314
Per time
kr 43 792 - 54 417
Per måned
kr 525 500 - 653 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Administrativ lederstøtte i seksjon for grense og utlendingskontroll
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Relaterte stillinger
FP
Administrativ støtte i seksjon for grense og utlendingskontroll
Finnmark politidistrikt
KIRKENES
4 dager siden