Nav Arendal styrker sykefraværsteamet
– bli med og gjør en forskjell
Nedre Tyholmsvei 13, 4836 ARENDAL
3 dager siden
kr 251 - 295
Per time
kr 43 550 - 51 200
Per måned
kr 522 600 - 614 400
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Nav har som oppgave å avklare og skaffe relevant arbeidskraft til offentlig og privat virksomhet. For å lykkes med samfunnsoppdraget vårt er vi avhengige av god dialog med de som trenger våre tjenester og utstrakt samhandling med arbeidsgivere og aktuelle samarbeidspartnere.
Nav Arendal er en aktiv samfunnsaktør med engasjerte og kompetente medarbeidere. Vi er lokalisert ved Tyholmen i Arendal sentrum og enheten har ca. 160 ansatte fordelt på 7 avdelinger. Kontoret er ansvarlig for utøvelse av alle Navs tjenester i den statlige arbeids- og velferdspolitikken og for kommunale tjenester/stønader med hjemmel i lov om sosiale tjenester. Vi har et aktivt og engasjert arbeidsmiljø med spennende og meningsfylte oppgaver.
Nav Arendal har ledig 1x 100% fast stilling i sykefraværsoppfølgingsteamet. Teamet sin hovedoppgave er å følge opp brukere som er sykemeldte, eller som har arbeidsavklaringspenger, samt følge opp og bistå arbeidsgivere.
Ved tilsetting legger vi betydelig vekt på personlige egenskaper og egnethet for stillingen. Kvalifiserte personer med minoritetsbakgrunn oppfordres til å søke. Vi ber alle søkere legge inn relevante skannede attester og vitnemål til søknaden.
Om bedriften
Vil du bli vår nye kollega?
Arendal kommune vil være en attraktiv arbeidsgiver og en handlekraftig organisasjon. Vi er en viktig aktør i utviklingen av byen og kommunen. Vi løser viktige oppgaver for lokalsamfunnet og samfunnet vi lever i. Se filmen om vår arbeidsgiverstrategi.
Arendal kommune feiret 300 år i 2023 og har 3200 ansatte. Vi er vertskommune for Norges største demokratifestival Arendalsuka, vi arrangerer Norges eneste innovasjonskonferanse for offentlig sektor og vi jobber aktivt med FNs bærekraftsmål.
Vi ser mangfold som en styrke. Vi vil ha medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Arbeidet skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile Arendals befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Arendal kommune er sertifisert som likestilt arbeidsgiver.
Vi jobber for heltidskultur og ansetter fortrinnsvis i hele stillinger.
I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.
For stillinger som arbeider med barn og for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven må det foreligge tilfredsstillende politiattest.
Tittel
Veileder Sykefraværsoppfølging
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Nav har som oppgave å avklare og skaffe relevant arbeidskraft til offentlig og privat virksomhet. For å lykkes med samfunnsoppdraget vårt er vi avhengige av god dialog med de som trenger våre tjenester og utstrakt samhandling med arbeidsgivere og aktuelle samarbeidspartnere.
Nav Arendal er en aktiv samfunnsaktør med engasjerte og kompetente medarbeidere. Vi er lokalisert ved Tyholmen i Arendal sentrum og enheten har ca. 160 ansatte fordelt på 7 avdelinger. Kontoret er ansvarlig for utøvelse av alle Navs tjenester i den statlige arbeids- og velferdspolitikken og for kommunale tjenester/stønader med hjemmel i lov om sosiale tjenester. Vi har et aktivt og engasjert arbeidsmiljø med spennende og meningsfylte oppgaver.
Nav Arendal har ledig 1x 100% fast stilling i sykefraværsoppfølgingsteamet. Teamet sin hovedoppgave er å følge opp brukere som er sykemeldte, eller som har arbeidsavklaringspenger, samt følge opp og bistå arbeidsgivere.
Ved tilsetting legger vi betydelig vekt på personlige egenskaper og egnethet for stillingen. Kvalifiserte personer med minoritetsbakgrunn oppfordres til å søke. Vi ber alle søkere legge inn relevante skannede attester og vitnemål til søknaden.
Om bedriften
Vil du bli vår nye kollega?
Arendal kommune vil være en attraktiv arbeidsgiver og en handlekraftig organisasjon. Vi er en viktig aktør i utviklingen av byen og kommunen. Vi løser viktige oppgaver for lokalsamfunnet og samfunnet vi lever i. Se filmen om vår arbeidsgiverstrategi.
Arendal kommune feiret 300 år i 2023 og har 3200 ansatte. Vi er vertskommune for Norges største demokratifestival Arendalsuka, vi arrangerer Norges eneste innovasjonskonferanse for offentlig sektor og vi jobber aktivt med FNs bærekraftsmål.
Vi ser mangfold som en styrke. Vi vil ha medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Arbeidet skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile Arendals befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Arendal kommune er sertifisert som likestilt arbeidsgiver.
Vi jobber for heltidskultur og ansetter fortrinnsvis i hele stillinger.
I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.
For stillinger som arbeider med barn og for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven må det foreligge tilfredsstillende politiattest.
kr 251 - 295
Per time
kr 43 550 - 51 200
Per måned
kr 522 600 - 614 400
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Veileder Sykefraværsoppfølging
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Relaterte stillinger
Nav Arendal styrker sykefraværsteamet
– bli med og gjør en forskjell
ARENDAL
3 dager siden