Rådgiver/prosjektleder/senior prosjektleder anskaffelse
divisjon kirurgiske og medisinske forbruksvarer, Sykehusinnkjøp HF
Tollbugata 7, 9800 VADSØ
20. februar 2025
Om stillingen
Sykehusinnkjøp er et landsdekkende helseforetak med kontorer i hele Norge. Vår oppgave er å inngå og følge opp avtaler på varer og tjenester som leveres til norske sykehus. Dette gjør oss til en av landets største innkjøpsorganisasjoner med et sterkt fagmiljø innen offentlig anskaffelse.
Nå søker vi nye medarbeidere til anskaffelsesprosjekter innen støttetjenester og administrative kjøp. Kontorsted vil være i Tromsø eller Vadsø.
Hvem ser vi etter?
Vi ser i utgangspunktet etter medarbeidere med prosjektledererfaring. Våre prosjektledere har erfaring fra mange forskjellige fagområder, men det er en fordel om du har erfaring innen anskaffelser og kontraktsarbeid. Det er viktig for oss at du har evne til å lede og gjennomføre anskaffelser og har god merkantil og juridisk forståelse.
Du bør ha interesse for spesialisthelsetjenesten, men vi er også opptatt av å ha medarbeidere med kompetanse og erfaring fra andre områder og virksomheter. Søk gjerne om du kommer fra det private næringslivet.
Det er viktig for oss at du er strukturert og selvstendig. Samtidig skal du som prosjektleder lede prosjektgrupper, og derfor bør du også være god til å samarbeide. Det er også viktig at du deler av din kompetanse, har godt humør og trives i en organisasjon i endring. Du vil møte profesjonelle kolleger i et godt arbeidsmiljø.
For særlige erfarne søkere kan stillingstittel senior prosjektleder vurderes. Søkere uten tidligere erfaring vil innplasseres som prosjektmedarbeider med stillingstittel rådgiver - innkjøp.
Vårt verdigrunnlag er:
Dette skal ligge til grunn for alt vi gjør i Sykehusinnkjøp, og det er viktig at du også jobber etter disse verdiene.
Hvor holder vi til?
Avdeling for anskaffelser nasjonalt og nord har hovedlokasjoner i Vadsø og Tromsø. Avdelingen er en del av vår divisjon for støttetjenester og administrative kjøp, og gjennomfører anskaffelser innen innkjøpskategoriene administrasjon, HR og bygg og eiendomsdrift.
Mer om oss
Divisjon støttetjenester og administrative kjøp har 72 medarbeidere, hovedkontor i Vadsø, og kontorsteder i Tromsø, Trondheim, Bergen, Stavanger, Drammen og Oslo.
Vi forvalter en avtaleportefølje på ca. 9 milliarder kroner. Sykehusinnkjøp jobber kategoriorganisert og er tett på fagpersoner i sykehusene. Vi er et ambisiøst anskaffelses - og kontraktsmiljø som kontinuerlig arbeider med å forbedre prosessene våre, kvaliteten i anskaffelser og kontrakts- og leverandørforvaltning. Vi har også et stort fokus på innovasjon, miljø og samfunnsansvar.
Søknadsprosessen
De best kvalifiserte søkerne blir innkalt til intervju. Vi har vanligvis to intervjurunder, med sjekk av attester og referanser. Alle søkere får tilbakemelding på søknadene sine, uavhengig av om de blir kalt inn til intervju eller ikke.
Om bedriften
Sykehusinnkjøp HF er et nasjonalt foretak som leverer anskaffelses- og innkjøpsrelaterte tjenester til norske sykehus. De fire regionale helseforetakene eier foretaket og er samtidig våre oppdragsgivere. Hovedkontoret vårt er i Vadsø, og vi har kontorer i hele landet. Sykehusinnkjøp HF har operativt ansvar for innkjøp i hele spesialisthelsetjenesten. Vi skal være profesjonell, spesialisert og tilgjengelig for brukerne. Vi skal også fremme innovasjon og være en pådriver for etisk handel og miljøvennlige innkjøp. Se www.sykehusinnkjop.no for mer informasjon om oss.
Tittel
Rådgiver/Prosjektleder/Senior prosjektleder
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
2
Kontaktperson
Om stillingen
Sykehusinnkjøp er et landsdekkende helseforetak med kontorer i hele Norge. Vår oppgave er å inngå og følge opp avtaler på varer og tjenester som leveres til norske sykehus. Dette gjør oss til en av landets største innkjøpsorganisasjoner med et sterkt fagmiljø innen offentlig anskaffelse.
Nå søker vi nye medarbeidere til anskaffelsesprosjekter innen støttetjenester og administrative kjøp. Kontorsted vil være i Tromsø eller Vadsø.
Hvem ser vi etter?
Vi ser i utgangspunktet etter medarbeidere med prosjektledererfaring. Våre prosjektledere har erfaring fra mange forskjellige fagområder, men det er en fordel om du har erfaring innen anskaffelser og kontraktsarbeid. Det er viktig for oss at du har evne til å lede og gjennomføre anskaffelser og har god merkantil og juridisk forståelse.
Du bør ha interesse for spesialisthelsetjenesten, men vi er også opptatt av å ha medarbeidere med kompetanse og erfaring fra andre områder og virksomheter. Søk gjerne om du kommer fra det private næringslivet.
Det er viktig for oss at du er strukturert og selvstendig. Samtidig skal du som prosjektleder lede prosjektgrupper, og derfor bør du også være god til å samarbeide. Det er også viktig at du deler av din kompetanse, har godt humør og trives i en organisasjon i endring. Du vil møte profesjonelle kolleger i et godt arbeidsmiljø.
For særlige erfarne søkere kan stillingstittel senior prosjektleder vurderes. Søkere uten tidligere erfaring vil innplasseres som prosjektmedarbeider med stillingstittel rådgiver - innkjøp.
Vårt verdigrunnlag er:
Dette skal ligge til grunn for alt vi gjør i Sykehusinnkjøp, og det er viktig at du også jobber etter disse verdiene.
Hvor holder vi til?
Avdeling for anskaffelser nasjonalt og nord har hovedlokasjoner i Vadsø og Tromsø. Avdelingen er en del av vår divisjon for støttetjenester og administrative kjøp, og gjennomfører anskaffelser innen innkjøpskategoriene administrasjon, HR og bygg og eiendomsdrift.
Mer om oss
Divisjon støttetjenester og administrative kjøp har 72 medarbeidere, hovedkontor i Vadsø, og kontorsteder i Tromsø, Trondheim, Bergen, Stavanger, Drammen og Oslo.
Vi forvalter en avtaleportefølje på ca. 9 milliarder kroner. Sykehusinnkjøp jobber kategoriorganisert og er tett på fagpersoner i sykehusene. Vi er et ambisiøst anskaffelses - og kontraktsmiljø som kontinuerlig arbeider med å forbedre prosessene våre, kvaliteten i anskaffelser og kontrakts- og leverandørforvaltning. Vi har også et stort fokus på innovasjon, miljø og samfunnsansvar.
Søknadsprosessen
De best kvalifiserte søkerne blir innkalt til intervju. Vi har vanligvis to intervjurunder, med sjekk av attester og referanser. Alle søkere får tilbakemelding på søknadene sine, uavhengig av om de blir kalt inn til intervju eller ikke.
Om bedriften
Sykehusinnkjøp HF er et nasjonalt foretak som leverer anskaffelses- og innkjøpsrelaterte tjenester til norske sykehus. De fire regionale helseforetakene eier foretaket og er samtidig våre oppdragsgivere. Hovedkontoret vårt er i Vadsø, og vi har kontorer i hele landet. Sykehusinnkjøp HF har operativt ansvar for innkjøp i hele spesialisthelsetjenesten. Vi skal være profesjonell, spesialisert og tilgjengelig for brukerne. Vi skal også fremme innovasjon og være en pådriver for etisk handel og miljøvennlige innkjøp. Se www.sykehusinnkjop.no for mer informasjon om oss.
Relaterte stillinger
Rådgiver/prosjektleder/senior prosjektleder anskaffelse
divisjon kirurgiske og medisinske forbruksvarer, Sykehusinnkjøp HF
VADSØ
20. februar 2025