Vi søker en serviceinnstilt Kundemottaker til vår verkstedadministrasjon
Møller Bil Horten
HORTEN, 3188 HORTEN
6 dager siden
Om stillingen
Møller Bil Horten søker Kundemottaker til vår verkstedadministrasjon
Hos Møller Bil Horten har vi fokus på to ting: "folk" og "forretning" - i den rekkefølgen. Vi setter våre kunder og medarbeidere først og har klokketro på at dette vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kollegaen og kunden.
Som Kundemottaker har du en svært viktig rolle som bindeledd mellom våre kunder og verksted. Det er særdeles viktig med å planlegge, koordinere og sikre at alt er klart slik at tiden på verstedet blir kortest mulig for kunden. Du vil ha en variert arbeidshverdag hvor du håndterer kundedialog, timebestillinger og koordinerer verkstedstjenester. Stillingen inngår i vårt Servicemarked hvor vi er fleksible i forhold til arbeidsoppgaver.
For oss er det viktig at du er engasjert og genuint opptatt av å yte best mulig service ovenfor våre kunder og kollegaer. Du er strukturert og løsningsorientert, nøyaktig og pliktoppfyllende, og gjennomfører avtaler som blir gjort. Du jobber godt i team med de andre på Servicemarkedet og trives i et travelt miljø.
Hva vi kan tilby deg:
Det er viktig for oss å beholde og utvikle de flinke folkene våre, og vi er derfor stolte av å være sertifisert som Great Place to Work. Vi tror noen av grunnene til dette er et uformelt og sosialt arbeidsmiljø som preges av innovasjon, engasjement og sterke fagmiljøer. Vi anser våre medarbeidere som en langtidsinvestering og som et stort familieeid konsern er vi en trygg og stabil arbeidsgiver. Vi har gode karriere- og utviklingsmuligheter i Møller Bil og Møller Mobility Group, og er en inkluderende arbeidsplass som legger stor vekt på medarbeidertrivsel og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige vilkår, meget gode pensjonsordninger, og kan i tillegg skilte med blant annet full lønn under foreldrepermisjon.
Arbeidsoppgaver:
Profesjonell kundeveiledning og oppfølging:
Lede mekanikergruppen effektivt:
Personlige egenskaper:
Du har alltid kunden i fokus og du bør være:
Kvalifikasjoner:
Stillingen rapporterer til Servicemarkedssjef.
I 2024 ble Møller Mobility Group igjen rangert på Topp-listen over landets mest attraktive arbeidsplasser. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.
Ikke helt solgt ennå, men vil gjerne vite litt mer? Ta kontakt med Servicemarkedssjef Kathy de Lange, se kontaktinformasjon.
Søknadsfrist: 11.05.2025.
Om bedriften
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Møller Bil Horten søker Kundemottaker til vår verkstedadministrasjon
Hos Møller Bil Horten har vi fokus på to ting: "folk" og "forretning" - i den rekkefølgen. Vi setter våre kunder og medarbeidere først og har klokketro på at dette vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kollegaen og kunden.
Som Kundemottaker har du en svært viktig rolle som bindeledd mellom våre kunder og verksted. Det er særdeles viktig med å planlegge, koordinere og sikre at alt er klart slik at tiden på verstedet blir kortest mulig for kunden. Du vil ha en variert arbeidshverdag hvor du håndterer kundedialog, timebestillinger og koordinerer verkstedstjenester. Stillingen inngår i vårt Servicemarked hvor vi er fleksible i forhold til arbeidsoppgaver.
For oss er det viktig at du er engasjert og genuint opptatt av å yte best mulig service ovenfor våre kunder og kollegaer. Du er strukturert og løsningsorientert, nøyaktig og pliktoppfyllende, og gjennomfører avtaler som blir gjort. Du jobber godt i team med de andre på Servicemarkedet og trives i et travelt miljø.
Hva vi kan tilby deg:
Det er viktig for oss å beholde og utvikle de flinke folkene våre, og vi er derfor stolte av å være sertifisert som Great Place to Work. Vi tror noen av grunnene til dette er et uformelt og sosialt arbeidsmiljø som preges av innovasjon, engasjement og sterke fagmiljøer. Vi anser våre medarbeidere som en langtidsinvestering og som et stort familieeid konsern er vi en trygg og stabil arbeidsgiver. Vi har gode karriere- og utviklingsmuligheter i Møller Bil og Møller Mobility Group, og er en inkluderende arbeidsplass som legger stor vekt på medarbeidertrivsel og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige vilkår, meget gode pensjonsordninger, og kan i tillegg skilte med blant annet full lønn under foreldrepermisjon.
Arbeidsoppgaver:
Profesjonell kundeveiledning og oppfølging:
Lede mekanikergruppen effektivt:
Personlige egenskaper:
Du har alltid kunden i fokus og du bør være:
Kvalifikasjoner:
Stillingen rapporterer til Servicemarkedssjef.
I 2024 ble Møller Mobility Group igjen rangert på Topp-listen over landets mest attraktive arbeidsplasser. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.
Ikke helt solgt ennå, men vil gjerne vite litt mer? Ta kontakt med Servicemarkedssjef Kathy de Lange, se kontaktinformasjon.
Søknadsfrist: 11.05.2025.
Om bedriften
Relaterte stillinger
MB
Vi søker en serviceinnstilt Kundemottaker til vår verkstedadministrasjon
Møller Bil Horten
HORTEN
6 dager siden