Førstekonsulent pass/ID
Møre og Romsdal politidistrikt
Nedre Strandgate 50, 6005 ÅLESUND
To uker siden
kr 238 - 274
Per time
kr 41 267 - 47 500
Per måned
kr 495 200 - 570 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Vil du bidra i politiet sitt viktige arbeid innan pass og ID?
Møre og Romsdal Politidistrikt har ledig ei fast stilling som førstekonsulent innan pass og ID ved Ålesund politistasjonsdistrikt, ved seksjon for forvaltning.
Vi søkjer deg som har gode samarbeids- og kommunikasjonseigenskapar, høg servicegrad og likar å jobbe i førstelinja med publikum. Trivast du også med å jobbe sjølvstendig og ønskjer å bidra inn i det viktige samfunnsoppdraget til politiet, vil vi gjerne høyre fra deg!
Seksjon for forvaltning held til i nye og tidsriktige lokaler på politihuset i Ålesund. Seksjonen har i dag 7 tilsatte med variert bakgrunn, utdanning, erfaring og alder. Primæroppgavene er mottak og registrering av søknader om pass, i tillegg til andre forvaltningsgjeremål som høyrer til seksjonen.
Stillinga har oppmøtestad ved Ålesund politistasjon.
Vi er på jobb for eit trygt Noreg. Som ein del av politiet sitt viktige samfunnsoppdrag, skal vi førebyggje og nedkjempe kriminalitet, skape tryggleik og vareta rettstryggleiken. Vi trur at mangfald bidrar til betre oppgåveløysing, og søkjer derfor medarbeidarar med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidskvardagen, vil vi gjere vårt beste for å gi deg det du treng.
Er du serviceinnstilt og ønskjer å bidra inn i det viktige samfunnsoppdraget til politiet, kan dette vere rette stillinga for deg.
- Motta og registrere søknad om pass/nasjonalt ID-kort
- Personalisere og utstede nødpass
- Dokumentbehandling og ID-kontroll
- Rettleie publikum anten ved oppmøte eller telefon
- Fokus på førebygging gjennom forvaltning
- Oppgjør av kasse
- Halde seg oppdatert på gjeldande lovar, forskrifter og rundskriv innan eige fagområde
- Andre oppgåver etter behov
Dette må du ha for å vere kvalifisert:
Det er også ønskjeleg med:
Du må ha plettfri vandel og vere skikka for teneste i politiet. Politiattest (uttømmande og utvida) må hentast inn ved eventuell tilsetjing, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
For å trivast og lykkast i stillinga, ser vi for oss at du
Personlege eigenskapar og motivasjon for stillinga vil bli tillagt stor vekt.
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Tilsetting skjer på vilkår fastsett i statsansatteloven og personalreglementet for politiet, derunder at prøvetida er seks månadar.
Dersom du har funksjonsnedsetting, innvandrarbakgrunn eller hol i CV-en, er det høve til å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillinga, vil du bli vurdert for positiv særbehandling. Det inneber at minst éin søkjar frå kvar av desse gruppene blir innkalla til intervju.
Les meir om positiv særbehandling når ein søkjer jobb i staten her.
Opplysningane du gir, blir brukt til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer i sine årsrapportar.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcDu søker ved å skrive et kort søknadsbrev, registrere utfyllende CV og legge ved relevante vitnemål og attester.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Om bedriften
Mellom hav, fjordar og fjell finn du Møre og Romsdal politidistrikt som er eitt av 12 politidistrikt i Noreg. Vi femnar om eit område på 15 099 kvadratkilometer med ei befolkning på om lag 270 000 menneske. Majestetiske fjellområde som Trollheimen, Romsdalsfjella, Sunnmørsalpane og Tafjordfjella set naturlege avgrensingar i fylket og politidistriktet. Ein stor del av befolkninga bur langs kysten og på øyar. Dei tre største byane, Ålesund, Molde og Kristiansund, er regionsenter for høvesvis Sunnmøre, Romsdal og Nordmøre. Politidistriktet har også kontinentalsokkelberedskap frå Stad til Helgeland.
Politidistriktet med om lag 650 tilsette, vert leia av politimeister Ingar Bøen som har hovudsete i Ålesund. Vi er organisert i to geografiske driftseiningar med til saman 18 politistasjonar og sommaråpen politistasjon i Geiranger. I tillegg har vi fire funksjonelle driftseiningar. Det er felles eining for påtale, felles eining for operativ teneste, felles eining for etterretning, førebygging og etterforsking, og felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie. I tillegg kjem PST og tre leiarstøttestabar; kommunikasjon, verksemdstyring og HR/HMS.
Tittel
Førstekonsulent
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Vil du bidra i politiet sitt viktige arbeid innan pass og ID?
Møre og Romsdal Politidistrikt har ledig ei fast stilling som førstekonsulent innan pass og ID ved Ålesund politistasjonsdistrikt, ved seksjon for forvaltning.
Vi søkjer deg som har gode samarbeids- og kommunikasjonseigenskapar, høg servicegrad og likar å jobbe i førstelinja med publikum. Trivast du også med å jobbe sjølvstendig og ønskjer å bidra inn i det viktige samfunnsoppdraget til politiet, vil vi gjerne høyre fra deg!
Seksjon for forvaltning held til i nye og tidsriktige lokaler på politihuset i Ålesund. Seksjonen har i dag 7 tilsatte med variert bakgrunn, utdanning, erfaring og alder. Primæroppgavene er mottak og registrering av søknader om pass, i tillegg til andre forvaltningsgjeremål som høyrer til seksjonen.
Stillinga har oppmøtestad ved Ålesund politistasjon.
Vi er på jobb for eit trygt Noreg. Som ein del av politiet sitt viktige samfunnsoppdrag, skal vi førebyggje og nedkjempe kriminalitet, skape tryggleik og vareta rettstryggleiken. Vi trur at mangfald bidrar til betre oppgåveløysing, og søkjer derfor medarbeidarar med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidskvardagen, vil vi gjere vårt beste for å gi deg det du treng.
Er du serviceinnstilt og ønskjer å bidra inn i det viktige samfunnsoppdraget til politiet, kan dette vere rette stillinga for deg.
- Motta og registrere søknad om pass/nasjonalt ID-kort
- Personalisere og utstede nødpass
- Dokumentbehandling og ID-kontroll
- Rettleie publikum anten ved oppmøte eller telefon
- Fokus på førebygging gjennom forvaltning
- Oppgjør av kasse
- Halde seg oppdatert på gjeldande lovar, forskrifter og rundskriv innan eige fagområde
- Andre oppgåver etter behov
Dette må du ha for å vere kvalifisert:
Det er også ønskjeleg med:
Du må ha plettfri vandel og vere skikka for teneste i politiet. Politiattest (uttømmande og utvida) må hentast inn ved eventuell tilsetjing, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
For å trivast og lykkast i stillinga, ser vi for oss at du
Personlege eigenskapar og motivasjon for stillinga vil bli tillagt stor vekt.
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Tilsetting skjer på vilkår fastsett i statsansatteloven og personalreglementet for politiet, derunder at prøvetida er seks månadar.
Dersom du har funksjonsnedsetting, innvandrarbakgrunn eller hol i CV-en, er det høve til å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillinga, vil du bli vurdert for positiv særbehandling. Det inneber at minst éin søkjar frå kvar av desse gruppene blir innkalla til intervju.
Les meir om positiv særbehandling når ein søkjer jobb i staten her.
Opplysningane du gir, blir brukt til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer i sine årsrapportar.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcDu søker ved å skrive et kort søknadsbrev, registrere utfyllende CV og legge ved relevante vitnemål og attester.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Om bedriften
Mellom hav, fjordar og fjell finn du Møre og Romsdal politidistrikt som er eitt av 12 politidistrikt i Noreg. Vi femnar om eit område på 15 099 kvadratkilometer med ei befolkning på om lag 270 000 menneske. Majestetiske fjellområde som Trollheimen, Romsdalsfjella, Sunnmørsalpane og Tafjordfjella set naturlege avgrensingar i fylket og politidistriktet. Ein stor del av befolkninga bur langs kysten og på øyar. Dei tre største byane, Ålesund, Molde og Kristiansund, er regionsenter for høvesvis Sunnmøre, Romsdal og Nordmøre. Politidistriktet har også kontinentalsokkelberedskap frå Stad til Helgeland.
Politidistriktet med om lag 650 tilsette, vert leia av politimeister Ingar Bøen som har hovudsete i Ålesund. Vi er organisert i to geografiske driftseiningar med til saman 18 politistasjonar og sommaråpen politistasjon i Geiranger. I tillegg har vi fire funksjonelle driftseiningar. Det er felles eining for påtale, felles eining for operativ teneste, felles eining for etterretning, førebygging og etterforsking, og felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie. I tillegg kjem PST og tre leiarstøttestabar; kommunikasjon, verksemdstyring og HR/HMS.
kr 238 - 274
Per time
kr 41 267 - 47 500
Per måned
kr 495 200 - 570 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Førstekonsulent
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Relaterte stillinger
MO
Førstekonsulent pass/ID
Møre og Romsdal politidistrikt
ÅLESUND
To uker siden