Politibetjent ved Midtre Gauldal politistasjon
Trøndelag politidistrikt
Svartøya 19d, 7290 MIDTRE GAULDAL
3 dager siden
kr 219 - 305
Per time
kr 37 992 - 52 917
Per måned
kr 455 900 - 635 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Vi er på jobb for et trygt Norge. Som en del av politiets viktige samfunnsoppdrag, skal vi forebygge og bekjempe kriminalitet, skape trygghet og ivareta rettssikkerheten. Vi tror at mangfold bidrar til bedre oppgaveløsning, og søker derfor medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidshverdagen, vil vi gjøre vårt beste for å gi deg det du trenger.
En fast stilling og et vikariat som politibetjent 3/2/1 er ledig ved Midtre Gauldal politistasjon. Midtre Gauldal politistasjon er en del av Gauldal politistasjonsdistrikt, og er organisatorisk plassert under Forebyggende- og patrulje seksjonen Heimdal/Midtre Gauldal.
Til sammen består avsnittet av ca. 40 ansatte, fordelt på Heimdal- og Midtre Gauldal politistasjon (6 er fast ved Midtre Gauldal politistasjon).
Vi søker etter en medarbeider som liker å ha flere jern i ilden samtidig, bl.a. ved at du håndterer etterforskning av egen saker, parallelt med at du løser oppdrag tildelt fra operasjonssentralen. Stilligene er en typisk "kombi" stilling. Du må like å være tett på innbyggerne, være profesjonell i møte med samarbeidspartnere og like både oppsøkende uniformert patruljetjeneste og sivil polititjeneste. Vi ser etter deg som stiller høye krav til faglig kvalitet, arbeidsmoral, selvstendighet og har interesse for politirollen.
Som medarbeider på vårt avsnitt vil vi kunne tilby deg utfordringer, spennende saksfelt og et godt arbeidsmiljø.
Vi ser etter motiverte personer som er interessert i å møte utfordringer knyttet til kriminalitetsbekjempelse. Vi stiller høye krav til faglig kompetanse, motivasjon, arbeidsmoral og etisk integritet. Videre søker vi medarbeidere som opptrer profesjonelt til enhver tid og fungerer som gode ambassadører for politiet gjennom sine holdninger og handlinger i sitt daglige arbeid. Evnen til å være trygg, nærværende, lydhør samt å bygge tillit til publikum, er avgjørende for suksess i vår organisasjon. I vår vurdering av kandidater er blant annet dette noe vi vil legge vekt på samt evnen til å bidra til et inkluderende og respektfullt arbeidsmiljø.
Dette må du ha for å være kvalifisert:
Ønskelige krav:
Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
Ved å søke jobb i Trøndelag politidistrikt så samtykker du i at det gjennomføres en skikkethetstest.
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her.
Dersom du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en, er det anledning for å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillingen, vil du bli vurdert for positiv særbehandling.
Det innebærer at minst én søker fra hver av disse gruppene blir innkalt til intervju.
Les mer om positiv særbehandling når man søker jobb i staten her.
Opplysningene du gir, brukes til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcDu søker ved å skrive en grundig søknad, registrere utfyllende CV og legge ved relevante vitnemål og attester. Skriv gjerne noe om hvorfor du ønsker jobb ved Midtre Gauldal politistasjon og hvilke arbeidsoppgaver du finner mest interessant.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju (sannsynligvis gjennomført på Teams). Under intervjuet må du være forberedt på å beskrive dine faglige kvalifikasjoner og personlige egenskaper opp mot de kravene som kreves for stillingen.
Om bedriften
Trøndelag politidistrikt strekker seg over 39 kommuner og har 480 000 innbyggere. Politidistriktet er inndelt i syv funksjonelle driftsenheter og tre geografiske driftsenheter.
Vi er i overkant av 1250 ansatte sammensatt av både politi, påtale og sivile som jobber sammen for samfunnsoppdraget vårt: forebygge og bekjempe kriminalitet, samt skape trygghet for befolkningen.
Politimester og hans administrasjon har hovedsetet på Politihuset i Trondheim.
Trøndelag politidistrikt jobber med mangfold og inkludering på arbeidsplassen. Vi har fokus på å jobbe kunnskapsbasert for å utvikle oss i takt med samfunnet og dets forventninger.
Arbeidshverdagen til våre dyktige ansatte består av både viktige og spennende oppdrag, der nesten ingen dager er like.
Tittel
Politibetjent
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
2
Kontaktperson
Om stillingen
Vi er på jobb for et trygt Norge. Som en del av politiets viktige samfunnsoppdrag, skal vi forebygge og bekjempe kriminalitet, skape trygghet og ivareta rettssikkerheten. Vi tror at mangfold bidrar til bedre oppgaveløsning, og søker derfor medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, perspektiv og kompetanse. Dersom du har behov for tilrettelegging i rekrutteringsprosessen eller arbeidshverdagen, vil vi gjøre vårt beste for å gi deg det du trenger.
En fast stilling og et vikariat som politibetjent 3/2/1 er ledig ved Midtre Gauldal politistasjon. Midtre Gauldal politistasjon er en del av Gauldal politistasjonsdistrikt, og er organisatorisk plassert under Forebyggende- og patrulje seksjonen Heimdal/Midtre Gauldal.
Til sammen består avsnittet av ca. 40 ansatte, fordelt på Heimdal- og Midtre Gauldal politistasjon (6 er fast ved Midtre Gauldal politistasjon).
Vi søker etter en medarbeider som liker å ha flere jern i ilden samtidig, bl.a. ved at du håndterer etterforskning av egen saker, parallelt med at du løser oppdrag tildelt fra operasjonssentralen. Stilligene er en typisk "kombi" stilling. Du må like å være tett på innbyggerne, være profesjonell i møte med samarbeidspartnere og like både oppsøkende uniformert patruljetjeneste og sivil polititjeneste. Vi ser etter deg som stiller høye krav til faglig kvalitet, arbeidsmoral, selvstendighet og har interesse for politirollen.
Som medarbeider på vårt avsnitt vil vi kunne tilby deg utfordringer, spennende saksfelt og et godt arbeidsmiljø.
Vi ser etter motiverte personer som er interessert i å møte utfordringer knyttet til kriminalitetsbekjempelse. Vi stiller høye krav til faglig kompetanse, motivasjon, arbeidsmoral og etisk integritet. Videre søker vi medarbeidere som opptrer profesjonelt til enhver tid og fungerer som gode ambassadører for politiet gjennom sine holdninger og handlinger i sitt daglige arbeid. Evnen til å være trygg, nærværende, lydhør samt å bygge tillit til publikum, er avgjørende for suksess i vår organisasjon. I vår vurdering av kandidater er blant annet dette noe vi vil legge vekt på samt evnen til å bidra til et inkluderende og respektfullt arbeidsmiljø.
Dette må du ha for å være kvalifisert:
Ønskelige krav:
Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.
Ved å søke jobb i Trøndelag politidistrikt så samtykker du i at det gjennomføres en skikkethetstest.
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her.
Dersom du har funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en, er det anledning for å krysse av for dette i søknaden. Er du kvalifisert for stillingen, vil du bli vurdert for positiv særbehandling.
Det innebærer at minst én søker fra hver av disse gruppene blir innkalt til intervju.
Les mer om positiv særbehandling når man søker jobb i staten her.
Opplysningene du gir, brukes til å utarbeide anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
. Video: https://www.youtube.com/watch?v=uUTjHmSB_WcDu søker ved å skrive en grundig søknad, registrere utfyllende CV og legge ved relevante vitnemål og attester. Skriv gjerne noe om hvorfor du ønsker jobb ved Midtre Gauldal politistasjon og hvilke arbeidsoppgaver du finner mest interessant.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju (sannsynligvis gjennomført på Teams). Under intervjuet må du være forberedt på å beskrive dine faglige kvalifikasjoner og personlige egenskaper opp mot de kravene som kreves for stillingen.
Om bedriften
Trøndelag politidistrikt strekker seg over 39 kommuner og har 480 000 innbyggere. Politidistriktet er inndelt i syv funksjonelle driftsenheter og tre geografiske driftsenheter.
Vi er i overkant av 1250 ansatte sammensatt av både politi, påtale og sivile som jobber sammen for samfunnsoppdraget vårt: forebygge og bekjempe kriminalitet, samt skape trygghet for befolkningen.
Politimester og hans administrasjon har hovedsetet på Politihuset i Trondheim.
Trøndelag politidistrikt jobber med mangfold og inkludering på arbeidsplassen. Vi har fokus på å jobbe kunnskapsbasert for å utvikle oss i takt med samfunnet og dets forventninger.
Arbeidshverdagen til våre dyktige ansatte består av både viktige og spennende oppdrag, der nesten ingen dager er like.
kr 219 - 305
Per time
kr 37 992 - 52 917
Per måned
kr 455 900 - 635 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
Politibetjent
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
2
Kontaktperson
Relaterte stillinger
TP
Politibetjent ved Midtre Gauldal politistasjon
Trøndelag politidistrikt
STØREN
3 dager siden