Er du vår nye HR- og kvalitetsleder?
Lurøy kommune
Onøyveien 14, 8766 LURØY
To uker siden
Om stillingen
Lurøy kommune har ledig 100% stilling som HR- og kvalitetsleder. Kommunen er i gang med flere spennende utviklingsprosesser, og vi står foran store endringer i årene som kommer. Lurøy kommune har ca. 240 ansatte, hvor medarbeidernes kompetanse er en nøkkelfaktor.
Vår ambisjon er at Lurøy kommune skal være en attraktiv arbeidsgiver som utvikler gode og helsefremmende arbeidsplasser, og gode tjenester for kommunens innbyggere.
Her vil du få et spesielt ansvar for å drive personalarbeid, med fokus på
bemanning og rekruttering, samt tiltak for å utvikle og beholde arbeidstakere.
HR- og kvalitetsleder vil ha ansvaret for kommunens markedsføring, utvikling og
kvalitetsarbeid.
HR- og kvalitetsleder rapporterer direkte til kommunedirektør. Stillingen inngår i kommunedirektørens lederteam og har en sentral rolle i den strategiske utviklingen av kommunen og lokalsamfunnet. Vi søker derfor en leder som fremstår som samlende og fleksibel, løsnings- og utviklingsorientert.
Her kan du lese mer om Lurøy: www.leviluroy.no
Og her er en videopresentasjon av kommunen
Vi gjør oppmerksom på at personlig egnethet vil bli vesentlig vektlagt ved ansettelse, og at aktuelle søkerne vil bli invitert til intervju.
Alle søkere tas med på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 3 jf. §
25. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra den, må begrunne dette i søknaden.
Dersom anmodningen ikke kan tas til følge, vil søker bli kontaktet før
søkerlisten offentliggjøres.
Nærmere opplysninger om stillingens ansvar- og arbeidsområde fås ved
henvendelse til kommunedirektør Stian Skjærvik eller HRK-leder Rigmor Nygård Hansen.
Om bedriften
Tittel
HRK-leder
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Lurøy kommune har ledig 100% stilling som HR- og kvalitetsleder. Kommunen er i gang med flere spennende utviklingsprosesser, og vi står foran store endringer i årene som kommer. Lurøy kommune har ca. 240 ansatte, hvor medarbeidernes kompetanse er en nøkkelfaktor.
Vår ambisjon er at Lurøy kommune skal være en attraktiv arbeidsgiver som utvikler gode og helsefremmende arbeidsplasser, og gode tjenester for kommunens innbyggere.
Her vil du få et spesielt ansvar for å drive personalarbeid, med fokus på
bemanning og rekruttering, samt tiltak for å utvikle og beholde arbeidstakere.
HR- og kvalitetsleder vil ha ansvaret for kommunens markedsføring, utvikling og
kvalitetsarbeid.
HR- og kvalitetsleder rapporterer direkte til kommunedirektør. Stillingen inngår i kommunedirektørens lederteam og har en sentral rolle i den strategiske utviklingen av kommunen og lokalsamfunnet. Vi søker derfor en leder som fremstår som samlende og fleksibel, løsnings- og utviklingsorientert.
Her kan du lese mer om Lurøy: www.leviluroy.no
Og her er en videopresentasjon av kommunen
Vi gjør oppmerksom på at personlig egnethet vil bli vesentlig vektlagt ved ansettelse, og at aktuelle søkerne vil bli invitert til intervju.
Alle søkere tas med på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 3 jf. §
25. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra den, må begrunne dette i søknaden.
Dersom anmodningen ikke kan tas til følge, vil søker bli kontaktet før
søkerlisten offentliggjøres.
Nærmere opplysninger om stillingens ansvar- og arbeidsområde fås ved
henvendelse til kommunedirektør Stian Skjærvik eller HRK-leder Rigmor Nygård Hansen.
Om bedriften
Relaterte stillinger
Er du vår nye HR- og kvalitetsleder?
Lurøy kommune
LURØY
To uker siden