Veileder Nav
Øvre Eiker kommune
Stasjonsgata 61, 3300 ØVRE EIKER
To måneder siden
Om stillingen
NAV Øvre Eiker har ledig 1-2 midlertidige stillinger med varighet ut februar 2026. Primært søker vi medarbeidere som skal jobbe med veiledning og saksbehandling på sosialhjelpsområdet, men andre ansvarsområder i kontoret vil også kunne være aktuelle.
Hos oss får du en meningsfull og variert arbeidshverdag, faglige og personlige utfordringer og mulighet for utvikling. Du møter hyggelige og dyktige kolleger som samarbeider om å levere helhetlige tjenester og et arbeidsmiljø preget av god takhøyde.
NAV Øvre Eiker ligger sentralt i Hokksund sentrum. Våre hovedoppdrag er å bidra til at flest mulig av innbyggerne våre kan være i arbeid, at arbeidsgivere får dekket sitt behov for arbeidskraft og at de som har behov for sosiale tjenester får dette. Vi løser oppgavene våre sammen med innbyggerne, arbeidsgivere og samarbeidspartnere.
Oversikten er ikke uttømmende.
Personlig egnethet tillegges vekt.
Om bedriften
Øvre Eiker kommune er et godt sted å bo og jobbe! Vi har fokus på kvalitet, arbeidsglede, inkludering og god ledelse for å fremme mestring hos de ansatte. Øvre Eiker er i utvikling på mange områder, og hos oss jobber folkevalgte, administrativ ledelse, ansatte og innbyggere tett sammen for å løse utfordringer og se nye muligheter.
Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Øvre Eiker kommune har over 20.000 innbyggere og er en virksomhet med ca 1.200 ansatte. Sammen skaper vi et livskraftig Øvre Eiker.
Øvre Eiker kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i henhold til reglene i Offentlighetsloven. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søknaden bli offentliggjort. Søkere blir informert og får muligheten til eventuelt å trekke sin søknad før offentliggjøring.
Offentlig tjenestepensjon
Med jobben følger en av Norges beste pensjonsordninger, offentlig tjenestepensjon. Dette gir deg mer enn du kanskje tror.
Øvre Eiker kommune sparer pensjon for deg. Vi betaler inn hele 15 – 20% av lønnen din, avhengig av hvilken lønn du har. I tillegg setter du selv av 2 %. Dette beløpet trekkes automatisk fra lønnsutbetalingen din hver måned.
Gjennom pensjonsordningen sparer du til fremtidig alderspensjon og AFP. I tillegg er du sikret ved sykdom og død gjennom uførepensjon og etterlattepensjon.
Den endelige pensjonsutbetalingen blir bestemt blant annet av hvor mye du har jobbet og hvor mye du har tjent. Offentlig tjenestepensjon har en livsvarig utbetaling, til forskjell fra det private hvor utbetaling ofte kun skjer over 10 år.
Følg oss gjerne i sosiale medier!
Vedlagt søknaden legges relevante vitnemål og attester. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i portalen.
NB! Øvre Eiker kommune ber aldri om din BankID-informasjon i søknadsprosessen. Blir du bedt om dette, kan det være forsøk på svindel.
Tittel
Veileder Nav
Oppstart
Type engasjement
Vikariat
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
2
Kontaktperson
Om stillingen
NAV Øvre Eiker har ledig 1-2 midlertidige stillinger med varighet ut februar 2026. Primært søker vi medarbeidere som skal jobbe med veiledning og saksbehandling på sosialhjelpsområdet, men andre ansvarsområder i kontoret vil også kunne være aktuelle.
Hos oss får du en meningsfull og variert arbeidshverdag, faglige og personlige utfordringer og mulighet for utvikling. Du møter hyggelige og dyktige kolleger som samarbeider om å levere helhetlige tjenester og et arbeidsmiljø preget av god takhøyde.
NAV Øvre Eiker ligger sentralt i Hokksund sentrum. Våre hovedoppdrag er å bidra til at flest mulig av innbyggerne våre kan være i arbeid, at arbeidsgivere får dekket sitt behov for arbeidskraft og at de som har behov for sosiale tjenester får dette. Vi løser oppgavene våre sammen med innbyggerne, arbeidsgivere og samarbeidspartnere.
Oversikten er ikke uttømmende.
Personlig egnethet tillegges vekt.
Om bedriften
Øvre Eiker kommune er et godt sted å bo og jobbe! Vi har fokus på kvalitet, arbeidsglede, inkludering og god ledelse for å fremme mestring hos de ansatte. Øvre Eiker er i utvikling på mange områder, og hos oss jobber folkevalgte, administrativ ledelse, ansatte og innbyggere tett sammen for å løse utfordringer og se nye muligheter.
Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Øvre Eiker kommune har over 20.000 innbyggere og er en virksomhet med ca 1.200 ansatte. Sammen skaper vi et livskraftig Øvre Eiker.
Øvre Eiker kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i henhold til reglene i Offentlighetsloven. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søknaden bli offentliggjort. Søkere blir informert og får muligheten til eventuelt å trekke sin søknad før offentliggjøring.
Offentlig tjenestepensjon
Med jobben følger en av Norges beste pensjonsordninger, offentlig tjenestepensjon. Dette gir deg mer enn du kanskje tror.
Øvre Eiker kommune sparer pensjon for deg. Vi betaler inn hele 15 – 20% av lønnen din, avhengig av hvilken lønn du har. I tillegg setter du selv av 2 %. Dette beløpet trekkes automatisk fra lønnsutbetalingen din hver måned.
Gjennom pensjonsordningen sparer du til fremtidig alderspensjon og AFP. I tillegg er du sikret ved sykdom og død gjennom uførepensjon og etterlattepensjon.
Den endelige pensjonsutbetalingen blir bestemt blant annet av hvor mye du har jobbet og hvor mye du har tjent. Offentlig tjenestepensjon har en livsvarig utbetaling, til forskjell fra det private hvor utbetaling ofte kun skjer over 10 år.
Følg oss gjerne i sosiale medier!
Vedlagt søknaden legges relevante vitnemål og attester. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i portalen.
NB! Øvre Eiker kommune ber aldri om din BankID-informasjon i søknadsprosessen. Blir du bedt om dette, kan det være forsøk på svindel.
Relaterte stillinger
Veileder Nav
Øvre Eiker kommune
HOKKSUND
To måneder siden