Områdeleder renhold
Eiendom Drift, Lillehammer kommune
Storgata 51, 2609 LILLEHAMMER
9. januar 2025
Om stillingen
Tjenesteområde Eiendom ledes av kommunens eiendomssjef og er organisert i tre avdelinger; Eiendom Utbygging, Eiendom Forvaltning og Eiendom Drift.
Tjenesteområdet Eiendom har totalt ca. 130 ansatt og har ansvar for en eiendomsmasse på ca. 170 000 m2. Av det har Eiendom drift renhold ca 70 ansatte inkludert 3 områdeledere og Eiendom drift vaktmester har ca 30 ansatte som også inkluderer ansvaret for Hjelpemiddelsentralen.
Personaladministrasjon innen eget renholdsområde. Herunder opplæring og oppfølging av ansatte og vikarer.
Fagansvar for renholdsfunksjonen
Koordinering og kvalitetskontroll av arbeidet
Økonomioppfølging
Samarbeide med og vikarere for de andre områdelederne innen driftsområder
Dialog og samhandling med oppdragsgivere i egne og leide bygg/ lokaler
Stedfortreder for avdelingsleder ved korte fravær
Ledererfaring innen personal og økonomistyring.
Ønske om fagbrev som renholdsoperatør. Alternativt kan erfaring og allsidig praksis vurderes.
Førerkort / egen bil da stillingen medfører endel kjøring/ oppfølging av renholdere og arbeidsplasser
Evne til kunne benytte og sette seg inn i kommunens IT-systemer
Kjennskap til aktuelt lov og avtaleverk
Gode kommunikasjonsevner
Beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlig egnethet vil tillegges vekt
Evne til å jobbe selvstendig
Være løsningsorientert, engasjert og initiativrik
Serviceinnstilt og evne til å samarbeide
Lederevner som motiverer medarbeidere og fremme godt arbeidsmiljø
Lønn etter gjeldende avtaler
Gode pensjonsordninger
Om bedriften
Våre verdier er tillit, respekt og profesjonalitet. Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål/lenke til vitnemålsportalen og attester fra tidligere arbeidsforhold lastes opp i Webcruiter. Eventuelt tas med i papirkopi til intervju.
Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her
Tittel
Områdeleder renhold
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Tjenesteområde Eiendom ledes av kommunens eiendomssjef og er organisert i tre avdelinger; Eiendom Utbygging, Eiendom Forvaltning og Eiendom Drift.
Tjenesteområdet Eiendom har totalt ca. 130 ansatt og har ansvar for en eiendomsmasse på ca. 170 000 m2. Av det har Eiendom drift renhold ca 70 ansatte inkludert 3 områdeledere og Eiendom drift vaktmester har ca 30 ansatte som også inkluderer ansvaret for Hjelpemiddelsentralen.
Personaladministrasjon innen eget renholdsområde. Herunder opplæring og oppfølging av ansatte og vikarer.
Fagansvar for renholdsfunksjonen
Koordinering og kvalitetskontroll av arbeidet
Økonomioppfølging
Samarbeide med og vikarere for de andre områdelederne innen driftsområder
Dialog og samhandling med oppdragsgivere i egne og leide bygg/ lokaler
Stedfortreder for avdelingsleder ved korte fravær
Ledererfaring innen personal og økonomistyring.
Ønske om fagbrev som renholdsoperatør. Alternativt kan erfaring og allsidig praksis vurderes.
Førerkort / egen bil da stillingen medfører endel kjøring/ oppfølging av renholdere og arbeidsplasser
Evne til kunne benytte og sette seg inn i kommunens IT-systemer
Kjennskap til aktuelt lov og avtaleverk
Gode kommunikasjonsevner
Beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlig egnethet vil tillegges vekt
Evne til å jobbe selvstendig
Være løsningsorientert, engasjert og initiativrik
Serviceinnstilt og evne til å samarbeide
Lederevner som motiverer medarbeidere og fremme godt arbeidsmiljø
Lønn etter gjeldende avtaler
Gode pensjonsordninger
Om bedriften
Våre verdier er tillit, respekt og profesjonalitet. Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål/lenke til vitnemålsportalen og attester fra tidligere arbeidsforhold lastes opp i Webcruiter. Eventuelt tas med i papirkopi til intervju.
Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her
Relaterte stillinger
Områdeleder renhold
Eiendom Drift, Lillehammer kommune
LILLEHAMMER
9. januar 2025