Support Koordinator søkes
COLLICARE DISTRIBUTION AS AVD KLØFTA
Dyrskuevegen 46, 2040 ULLENSAKER
Over en måned siden
Om stillingen
Er du serviceinnstilt, strukturert og trives med å ha mange baller i lufta? Vi er i utvikling og ser nå etter en Support Koordinator som kan være med å styrke vår kundeservice og operasjonelle støtte.
Arbeidstid: Mandag til fredag, kl. 08:00 – 16:00
Hva vi tilbyr deg:
-
Konkurransedyktig lønn – tilpasset dine kvalifikasjoner
-
Et sterkt, hjelpsomt kollegialt fellesskap
-
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
-
En variert og utfordrende hverdag
-
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Dine hovedoppgaver: -
Yte support og oppfølging til kunder – via telefon, chat og e-post
-
Behandle henvendelser knyttet til priser, booking, etterlysninger, faktura og dokumenter
-
Holde oversikt og ansvar for alle kundehenvendelser – fra start til løsning
-
Utføre proaktiv kundeservice – informere om viktig informasjon i rett tid
-
Varsle om avvik som kan påvirke kundeopplevelsen
-
Registrere og vedlikeholde kundeinformasjon i vårt CRM-system
-
Følge opp både positive og negative trender
Hvem ser vi etter? -
Du har erfaring med kundeservice og kommuniserer tydelig og profesjonelt
-
Du trives med å finne løsninger og gir deg ikke før kunden er fornøyd
-
Erfaring fra transport/logistikk er en fordel – men ikke et krav
-
Du er strukturert, nøyaktig og har god teknologisk forståelse
-
Du tar ansvar – og du liker det
Klar for neste steg i karrieren?
Da ønsker vi å høre fra deg! Send oss en kortfattet søknad og CV – vi vurderer kandidater fortløpende.
Om bedriften
Tittel
Support Koordinator
Oppstart
Type engasjement
Fast
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Sjekk lønna di!
Om stillingen
Er du serviceinnstilt, strukturert og trives med å ha mange baller i lufta? Vi er i utvikling og ser nå etter en Support Koordinator som kan være med å styrke vår kundeservice og operasjonelle støtte.
Arbeidstid: Mandag til fredag, kl. 08:00 – 16:00
Hva vi tilbyr deg:
-
Konkurransedyktig lønn – tilpasset dine kvalifikasjoner
-
Et sterkt, hjelpsomt kollegialt fellesskap
-
Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
-
En variert og utfordrende hverdag
-
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Dine hovedoppgaver: -
Yte support og oppfølging til kunder – via telefon, chat og e-post
-
Behandle henvendelser knyttet til priser, booking, etterlysninger, faktura og dokumenter
-
Holde oversikt og ansvar for alle kundehenvendelser – fra start til løsning
-
Utføre proaktiv kundeservice – informere om viktig informasjon i rett tid
-
Varsle om avvik som kan påvirke kundeopplevelsen
-
Registrere og vedlikeholde kundeinformasjon i vårt CRM-system
-
Følge opp både positive og negative trender
Hvem ser vi etter? -
Du har erfaring med kundeservice og kommuniserer tydelig og profesjonelt
-
Du trives med å finne løsninger og gir deg ikke før kunden er fornøyd
-
Erfaring fra transport/logistikk er en fordel – men ikke et krav
-
Du er strukturert, nøyaktig og har god teknologisk forståelse
-
Du tar ansvar – og du liker det
Klar for neste steg i karrieren?
Da ønsker vi å høre fra deg! Send oss en kortfattet søknad og CV – vi vurderer kandidater fortløpende.
Om bedriften
Relaterte stillinger