HR - sekretær med merkantile oppgaver - en variert og sentral rolle i en organisasjon i utvikling
Sagene Økonomi service/Økonomi sosial, NAV
OSLO
4 dager siden
HR - sekretær med merkantile oppgaver - en variert og sentral rolle i en organisasjon i utvikling
Sagene Økonomi service/Økonomi sosial, NAV
Thorvald Meyers gate 9, 0555 OSLO
4 dager siden
kr 293 - 308
Per time
kr 50 833 - 53 333
Per måned
kr 610 000 - 640 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilOm stillingen
Nav Sagene er en spennende arbeidsplass med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Vi er et Nav-kontor i stadig faglig og organisatorisk utvikling. I bydel Sagene jobber vi målrettet for å skape gode levevilkår og livskvalitet for hele befolkningen. Økt sysselsetting er viktig for deltakelse i samfunnet og forebygging av fattigdom. At flere innbyggere er i lønnet arbeid og/eller utdanning er en prioritert oppgave for bydelen.
NAV Sagene har rundt 140 ansatte og er et kontor i kontinuerlig faglig og organisatorisk utvikling. Vi søker nå en strukturert og engasjert HR-sekretær med ansvar for merkantile oppgaver. Stillingen omfatter både kommunale og statlige arbeidsoppgaver, og krever fysisk tilstedeværelse på kontoret. Dette fordi mange av oppgavene innebærer praktisk støtte og tett samarbeid med ansatte, ledere og kolleger.
Stillingen er fast og plassert i Seksjon Økonomi sosial, som har ansvar for regnskap knyttet til sosiale tjenester, rapportering og administrative støttefunksjoner. Du vil inngå i et team på ni ansatte med høy faglig kompetanse og et godt arbeidsmiljø.
Er du strukturert, serviceinnstilt og trives med varierte oppgaver? Da kan dette være stillingen for deg!
Arbeidsoppgaver
- Bistå i rekrutteringsprosesser: utforming av stillingsannonser, søkerhåndtering, referatskriving, utarbeidelse av ansettelsesavtaler og avslutning av arbeidsforhold
- Praktisk og administrativ støtte til ansatte og nyansatte
- Oppdatering av kompetanseplaner og onboarding i samarbeid med ledere
- Superbruker i Public360 og Websak
- Utarbeide lister og hente ut rapporter etter bestilling i ulike fagsystemer
- Registrere søknader og innhente nødvendig dokumentasjon
- Utsendelse av forvaltningsmeldinger
- Fordele oppgaver i fagsystemer
- Registrering av informasjon til NAVs automatiserte systemer
- Håndtering av trygderefusjoner og samordningsmeldinger
- Bestilling og oppføling av varer og tjenester
- Administrasjon av adgangs- og reisekort
- Posthåndtering, både fysisk og digitalt via Altinn
- Bidra til effektivisering av interne rutiner og skjemaer
Vi er en organisasjon i stadig utvikling, og endringer i arbeidsoppgaver må påregnes.
Kvalifikasjonskrav
- Treårig utdanning tilsvarende bachelorgrad innen administrasjon, økonomi, HR, psykologi eller juridiske fag
- Lang og relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
- God digital kompetanse og erfaring med systemer som Public360 og Websak
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Strukturert, løsningsorientert og med høy grad av serviceinnstilling
- Evne til å jobbe selvstendig og levere med høy kvalitet
Ønskede kvalifikasjoner
- Dokumenterte resultater og måloppnåelse fra tidligere roller
- Erfaring med rapportering og databehandling i fagsystemer
- Kjennskap til Altinn og automatiserte prosesser (f.eks. robotisering)
- Erfaring med onboarding og kompetanseplanlegging
- Kjennskap til statlig og kommunalt avtaleverk
Personlige egenskaper
- Fremoverlent og tar ansvar
- Trives med varierte oppgaver og høyt tempo
- Har øye for detaljer og jobber nøyaktig
- Evner å prioritere, gjennomføre og oppnå resultater
- Trygg, lærevillig og løsningsorientert
- Gode samarbeidsevner og evne til å dele kompetanse
- Høy arbeidskapasitet
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Et godt arbeidsmiljø med hyggelige og kompetente kolleger
- Fleksibel arbeidstid
- God pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
- Stillingskode: 1408 Førstekonsulent, med lønn 610.000- 640.000r år. Høyere lønn/kode (1434 Rådgiver) kan vurderes for særskilt kvalifiserte kandidater
Kontaktinformasjon
Sohaila Shakari Håvik, Avdelingsleder, 93830699Arbeidssted
Thorvald Meyers gate 90555 Oslo
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAVReferansenr.: 4974524482
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.08.2025
Søknadsfrist: 13.06.2025
Om bedriften
Nav søker ansatte med hjerte for mennesker og våre fagområder. Vår visjon er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
Nav består av 22 000 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.
Mangfold er viktig i Nav. Mangfold bidrar til bedre problemløsing, økt kreativitet, større fleksibilitet og styrker kulturen og arbeidsmiljøet på arbeidsplassen. Vi oppfordrer derfor kandidater med ulik bakgrunn til å søke på stillinger hos oss, spesielt om du har hull i CV-en, innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Ønsker du å bli unntatt fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Del gjerne ditt vitnemål eller karakterutskrift via vitnemålsportalen.no.
NAVstilling
Tittel
HR - sekretær med merkantile oppgaver
Oppstart
2025-08-01
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Sjekk lønna di!
Om stillingen
Nav Sagene er en spennende arbeidsplass med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Vi er et Nav-kontor i stadig faglig og organisatorisk utvikling. I bydel Sagene jobber vi målrettet for å skape gode levevilkår og livskvalitet for hele befolkningen. Økt sysselsetting er viktig for deltakelse i samfunnet og forebygging av fattigdom. At flere innbyggere er i lønnet arbeid og/eller utdanning er en prioritert oppgave for bydelen.
NAV Sagene har rundt 140 ansatte og er et kontor i kontinuerlig faglig og organisatorisk utvikling. Vi søker nå en strukturert og engasjert HR-sekretær med ansvar for merkantile oppgaver. Stillingen omfatter både kommunale og statlige arbeidsoppgaver, og krever fysisk tilstedeværelse på kontoret. Dette fordi mange av oppgavene innebærer praktisk støtte og tett samarbeid med ansatte, ledere og kolleger.
Stillingen er fast og plassert i Seksjon Økonomi sosial, som har ansvar for regnskap knyttet til sosiale tjenester, rapportering og administrative støttefunksjoner. Du vil inngå i et team på ni ansatte med høy faglig kompetanse og et godt arbeidsmiljø.
Er du strukturert, serviceinnstilt og trives med varierte oppgaver? Da kan dette være stillingen for deg!
Arbeidsoppgaver
- Bistå i rekrutteringsprosesser: utforming av stillingsannonser, søkerhåndtering, referatskriving, utarbeidelse av ansettelsesavtaler og avslutning av arbeidsforhold
- Praktisk og administrativ støtte til ansatte og nyansatte
- Oppdatering av kompetanseplaner og onboarding i samarbeid med ledere
- Superbruker i Public360 og Websak
- Utarbeide lister og hente ut rapporter etter bestilling i ulike fagsystemer
- Registrere søknader og innhente nødvendig dokumentasjon
- Utsendelse av forvaltningsmeldinger
- Fordele oppgaver i fagsystemer
- Registrering av informasjon til NAVs automatiserte systemer
- Håndtering av trygderefusjoner og samordningsmeldinger
- Bestilling og oppføling av varer og tjenester
- Administrasjon av adgangs- og reisekort
- Posthåndtering, både fysisk og digitalt via Altinn
- Bidra til effektivisering av interne rutiner og skjemaer
Vi er en organisasjon i stadig utvikling, og endringer i arbeidsoppgaver må påregnes.
Kvalifikasjonskrav
- Treårig utdanning tilsvarende bachelorgrad innen administrasjon, økonomi, HR, psykologi eller juridiske fag
- Lang og relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
- God digital kompetanse og erfaring med systemer som Public360 og Websak
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Strukturert, løsningsorientert og med høy grad av serviceinnstilling
- Evne til å jobbe selvstendig og levere med høy kvalitet
Ønskede kvalifikasjoner
- Dokumenterte resultater og måloppnåelse fra tidligere roller
- Erfaring med rapportering og databehandling i fagsystemer
- Kjennskap til Altinn og automatiserte prosesser (f.eks. robotisering)
- Erfaring med onboarding og kompetanseplanlegging
- Kjennskap til statlig og kommunalt avtaleverk
Personlige egenskaper
- Fremoverlent og tar ansvar
- Trives med varierte oppgaver og høyt tempo
- Har øye for detaljer og jobber nøyaktig
- Evner å prioritere, gjennomføre og oppnå resultater
- Trygg, lærevillig og løsningsorientert
- Gode samarbeidsevner og evne til å dele kompetanse
- Høy arbeidskapasitet
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Et godt arbeidsmiljø med hyggelige og kompetente kolleger
- Fleksibel arbeidstid
- God pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
- Stillingskode: 1408 Førstekonsulent, med lønn 610.000- 640.000r år. Høyere lønn/kode (1434 Rådgiver) kan vurderes for særskilt kvalifiserte kandidater
Kontaktinformasjon
Sohaila Shakari Håvik, Avdelingsleder, 93830699Arbeidssted
Thorvald Meyers gate 90555 Oslo
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAVReferansenr.: 4974524482
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.08.2025
Søknadsfrist: 13.06.2025
Om bedriften
Nav søker ansatte med hjerte for mennesker og våre fagområder. Vår visjon er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
Nav består av 22 000 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.
Mangfold er viktig i Nav. Mangfold bidrar til bedre problemløsing, økt kreativitet, større fleksibilitet og styrker kulturen og arbeidsmiljøet på arbeidsplassen. Vi oppfordrer derfor kandidater med ulik bakgrunn til å søke på stillinger hos oss, spesielt om du har hull i CV-en, innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Ønsker du å bli unntatt fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Del gjerne ditt vitnemål eller karakterutskrift via vitnemålsportalen.no.
NAVstilling
kr 293 - 308
Per time
kr 50 833 - 53 333
Per måned
kr 610 000 - 640 000
Per år
Oppsummert av KI
Rapporter feilTittel
HR - sekretær med merkantile oppgaver
Oppstart
2025-08-01
Type engasjement
Fast
Sektor
Offentlig
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Sjekk lønna di!
Relaterte stillinger