Brenner du for kundeservice og salg? Bli med oss!
Adecco Norge AS
, LILLEHAMMER
Over en måned siden
Om stillingen
Vi søker nå serviceselger for en av våre kunder på Lillehammer. Her blir du en del av et dynamisk team som jobber tett med vår administrasjon innen ettermarked. Dette er en backoffice-funksjon hvor du vil supportere våre forhandlere og bidra til å skape gode kundeopplevelser!
Stillingen er et vikariat på 6 måneder, med store muligheter for forlengelse. Snarlig oppstart, med arbeidstid mandag-fredag kl. 08.00-16.00.
For å lykkes i denne rollen bør du være proaktiv og komfortabel med å kontakte både eksisterende og nye kunder – både varme og kalde. Du har en naturlig salgsteft og kommuniserer godt både digitalt og på telefon.
Erfaring med kundebehandling og/eller salg er ønskelig. Erfaring fra bilbransjen er en fordel, men ikke et krav. Gode IT-kunnskaper er en forutsetning, og nødvendig opplæring i våre systemer vil bli gitt.
Hva slags arbeidsoppgaver vil du ha?
- Proaktiv kundekontakt ut mot kunder, både service, EU-kontroll, markedskampanjer og tekniske aksjoner
- Håndtere telefon/e-post/digitale henvendelser
- Være et bindeledd mellom kunder og lokale forhandlere
- Booking av arbeidsoperasjoner for verkstedene
- Utføre enkelte rutineoppgaver
Du er en person som:
- Har gode kommunikasjonsevner og en positiv innstilling
- Evner å analysere kundebehov
- Er selvgående, effektiv og strukturert
- Har god gjennomføringsevne
Høres dette ut som noe for deg? Vi ser frem til å høre fra deg!
Ta kontakt med Marie Haugsrud på tlf. 99 40 92 93 eller mail: marie.haugsrud@adecco.no om spørsmål!
Tittel
Serviceselger
Oppstart
Type engasjement
Vikariat
Sektor
Privat
Omfang
Heltid
Antall stillinger
1
Kontaktperson
Om stillingen
Vi søker nå serviceselger for en av våre kunder på Lillehammer. Her blir du en del av et dynamisk team som jobber tett med vår administrasjon innen ettermarked. Dette er en backoffice-funksjon hvor du vil supportere våre forhandlere og bidra til å skape gode kundeopplevelser!
Stillingen er et vikariat på 6 måneder, med store muligheter for forlengelse. Snarlig oppstart, med arbeidstid mandag-fredag kl. 08.00-16.00.
For å lykkes i denne rollen bør du være proaktiv og komfortabel med å kontakte både eksisterende og nye kunder – både varme og kalde. Du har en naturlig salgsteft og kommuniserer godt både digitalt og på telefon.
Erfaring med kundebehandling og/eller salg er ønskelig. Erfaring fra bilbransjen er en fordel, men ikke et krav. Gode IT-kunnskaper er en forutsetning, og nødvendig opplæring i våre systemer vil bli gitt.
Hva slags arbeidsoppgaver vil du ha?
- Proaktiv kundekontakt ut mot kunder, både service, EU-kontroll, markedskampanjer og tekniske aksjoner
- Håndtere telefon/e-post/digitale henvendelser
- Være et bindeledd mellom kunder og lokale forhandlere
- Booking av arbeidsoperasjoner for verkstedene
- Utføre enkelte rutineoppgaver
Du er en person som:
- Har gode kommunikasjonsevner og en positiv innstilling
- Evner å analysere kundebehov
- Er selvgående, effektiv og strukturert
- Har god gjennomføringsevne
Høres dette ut som noe for deg? Vi ser frem til å høre fra deg!
Ta kontakt med Marie Haugsrud på tlf. 99 40 92 93 eller mail: marie.haugsrud@adecco.no om spørsmål!
Relaterte stillinger